Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

Dirky

Mooi gerief!

b.t.w Waar is dat plekje waar je hier staat? ziet er een leuke omgeving uit! ;) misschien bezoek ik het ook wel eens met de motorhome!

Metpetergaathetbeter

Citaat van: jb op 12 mei 2016, 01:53:02 AM
Ook handig om te gaan surfen en of fietsen.
Leuk hebbeding, is dat niet wat groot om mee te surfen of te fietsen, trouwens dat surfen is dat niet met zo een plank ? ;D ;)

Johnnytrein

Gaat dat wel surfen met een auto op het net?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

jb

Dit is in St.Goar bij de Loreley, daar was ik samen met men zoon laatste verlof. zeer mooie omgeving + aan beide oevers van de Rijn loopt de ijzeren Rijn (?), om de paar minuten "papa trein!!!"  ;) ;) ;) Treinen, binnenschepen, mooie omgeving, schnitzel en wit bier, echt een aanrader.
Haha, surfen doe ik inderdaad met plank en zeil, maar nu ipv elke dag op en af te rijden met winderig weer kan ik gewoon ter plekke blijven, plus in de winter niet meer in men blootje op de dijk om wetsuit aan te doen, maar lekker warm binnen in alle comfort  8)
Groeten JB

Metpetergaathetbeter

dat hadden wij begrepen , maar wilden U ne keer op uw plank.....aléz paard zetten !  ;D ;)

OlivierV

Moeten niet altijd treinen zijn en 't zijn 2 aangename cd's. :)


- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 10 augustus 2016, 01:02:57 AM
Moeten niet altijd treinen zijn en 't zijn 2 aangename cd's.
hoewel één van de uitvoerders anders laat vermoeden ! :-\ ;)

raf

een 5 tal afvalplaten triplex van 3 mm gekregen
kan ik lekker weer wat kistjes van maken om duikboten in op te bergen
en ik had van een bouw werf ook nog restjes panlatten gekregen dus we kunnen weer
vernis laagje der over heen (pot ook gekregen was verkeerde kleur)maar voor een kistje maakt de kleur niet uit
dus eigenlijk wie heeft er nog een potje poluerethaen lijm over dat aan het uit drogen is hahahaha
dan buiten de nageltjes en een borstel alles gratis LOL
grapje van die pot lijm hé

maar zo kan ik alles veilig op bergen zonder dat er tijdens transport schade aan komt

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 augustus 2016, 07:18:15 AM
Citaat van: OlivierV op 10 augustus 2016, 01:02:57 AM
Moeten niet altijd treinen zijn en 't zijn 2 aangename cd's.
hoewel één van de uitvoerders anders laat vermoeden ! :-\ ;)
't Staan anders wel een paar pareltjes van liedjes op die cd. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

niet zozeer een "aanwinst" maar wel een verwezenlijking....
Is het trein gerelateerd ? Niet meteen (vandaar in dit draadje)
Maar het is wel een zomertje werk geweest , met stukken en brokken en tussen de werkdagen en vakantie door.

En uiteindelijk komt er wel trein gedoe aan te pas.  Wie het filmpje uit kijkt, zal wel al vermoedens krijgen !!!

https://youtu.be/l1ryYQRfLpM

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Houdini

Netjes gedaan Dani! En inderdaad, mooie beagle ;)

dani

een klein nieuw hebbedingetje ontvangen vandaag...  (omdat het werk toch sponsort voor de "home office " setup).

Een DeLock  USB 3  universeel docking station voor de laptop.
1 enkele USB3 kabel "in zijn kont" (en eventueel de stroomkabel)  en ik kan de laptop voortaan gewoon gebruiken op mijn bureau, en in combinatie met mijn bestaande KVM switch kan ik mijn 2  monitoren gebruiken, alsook mijn bestaand klavier, muis en USB toestellen, zelfs speakertjes en micro, en netwerk verbinding via  een Gigabit kabel ipv via WiFi.    Geen 20 kabels en draden meer naar de laptop.  1 USB3 en klaar.    En makkelijk omschakelen tussen laptop, desktop, MAC Mini en  X9 mini pc op de grote schermen, alles met 1 klavier en muis.

Zo een ding kost wel wat (160€) maar je krijgt er veel gemak voor in de plaats en je hoeft niet elke keer alles af te koppelen.  En 't staat rechtop dus neemt weinig plaats in op mijn bureau, en je krijgt er nog eens 5 extra USB poorten bij .   Me Happy !



De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

3 maand Spotify premium voor net geen euro. (gebruik gemaakt van hun eindejaarspromo).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan