Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

centauri167


MARKLINRIJDER

#481
Niet echt een aanwinst maar wel het vermelden waard vind ik:

Groot LEGO figuur gemaakt als geschenkje aan een rasechte LEGO verzamelaar.

Grtjs,

David

Dirky

... of heb je een klein flesje gemaakt?  ;D

nostalgie:
Ik heb nog eens wat foto's van vroeger bovengehaald...

Het eerste modelvliegtuig... jaren '70
'k Had toen het petje op van wielrenner Tom Simpson (die kwam regelmatig bij ons thuis...)



bouwplan werd door mijn vader zaliger getekend.

Het eerste echt vliegtuig dat ik bouwde in de jaren '90...



De eigenaar is later dat jaar dodelijk verongelukt met een soortgelijk toestel...

ceuleer

Canon pixma MG5650 printer-scanner gekocht.



Met wifi, rechtstreeks of via app afdrukken vanaf iPhone, iPad, laptop of andere draadloze toestellen.
Prijs : 59,99 € (inclusief gratis canon rekenmachine), gratis verzending.
Voor 23h59 bestellen, volgende dag 's morgens thuis geleverd via Bpost.
Ik weet niet hoe ze het voor deze prijs kunnen, vergeleken met onze modeltreinen is het spotgoedkoop, en er zit toch ook electronica en kleurenscherm op.  ;)

Grz,
Gunter

OlivierV

SSD voor mijn Macbook Pro mid 2010 is binnen, straks een verse installatie van OS X Yosemite erop en dan zal dat beestje terug wat vooruit gaan.

500GB Harde schijf gaat er uit, 250GB SSD gaat er in. Die HDD komt er later wel weer bij (in de plaats van de DVD brander die ik misschien 5x op een jaar gebruik).

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Ben

Citaat van: ceuleer op 26 augustus 2015, 18:41:18 PM

Ik weet niet hoe ze het voor deze prijs kunnen.........


Ik wel. Op het engine zit nauwelijks marge, toner / inkt is de business. Dat merkt u later...... ;)

Mooie aanwinst Gunter. :)

Gr, Ben.

Stieven76

Citaat van: ceuleer op 26 augustus 2015, 18:41:18 PM
Canon pixma MG5650 printer-scanner gekocht.

-- foto verwijderd voor leesbaarheid :)

Met wifi, rechtstreeks of via app afdrukken vanaf iPhone, iPad, laptop of andere draadloze toestellen.
Prijs : 59,99 € (inclusief gratis canon rekenmachine), gratis verzending.
Voor 23h59 bestellen, volgende dag 's morgens thuis geleverd via Bpost.
Ik weet niet hoe ze het voor deze prijs kunnen, vergeleken met onze modeltreinen is het spotgoedkoop, en er zit toch ook electronica en kleurenscherm op.  ;)

Grz,
Gunter

Ik heb een aantal maanden geleden de Canon MG6650 gekocht. Best tevreden van, enige minpunt tot nu toe, soms krijg ik de melding dat het papier op is terwijl er meer dan genoeg in de lade zit. Even eruit halen en is terug plaatsen en dan is het weer ok. Is soms wel lastig.

Huugooke

Citaat van: ceuleer op 26 augustus 2015, 18:41:18 PM
Canon pixma MG5650 printer-scanner gekocht.
Met wifi, rechtstreeks of via app afdrukken vanaf iPhone, iPad, laptop of andere draadloze toestellen.
Prijs : 59,99 € (inclusief gratis canon rekenmachine), gratis verzending.
Voor 23h59 bestellen, volgende dag 's morgens thuis geleverd via Bpost.
Ik weet niet hoe ze het voor deze prijs kunnen, vergeleken met onze modeltreinen is het spotgoedkoop, en er zit toch ook electronica en kleurenscherm op.  ;)


Gunter

Wacht tot ge inkt gaat kopen, dan weet ge het! (ik heb die ook, prima masjientje)

Huugooke

Citaat van: Stieven76 op 26 augustus 2015, 20:13:25 PM

Ik heb een aantal maanden geleden de Canon MG6650 gekocht. Best tevreden van, enige minpunt tot nu toe, soms krijg ik de melding dat het papier op is terwijl er meer dan genoeg in de lade zit. Even eruit halen en is terug plaatsen en dan is het weer ok. Is soms wel lastig.
Gekend probleem: goed papier gebruiken, niet te grof. Bij mij verfrommelt hij de bladen.

ceuleer

Citaat van: Huugooke op 26 augustus 2015, 20:14:11 PM

Wacht tot ge inkt gaat kopen, dan weet ge het! (ik heb die ook, prima masjientje)

Ik koop altijd inkt van Yanec bij replacedirect.
Goede inkt, en veel goedkoper dan origineel.
Setje van 5 vullingen kost hier 37,95 €, en ook gratis verzending.
Er zit zelfs meer inkt in dan in de originele.

Michael

Citaat van: OlivierV op 26 augustus 2015, 18:51:37 PM
SSD voor mijn Macbook Pro mid 2010 is binnen, straks een verse installatie van OS X Yosemite erop en dan zal dat beestje terug wat vooruit gaan.

500GB Harde schijf gaat er uit, 250GB SSD gaat er in. Die HDD komt er later wel weer bij (in de plaats van de DVD brander die ik misschien 5x op een jaar gebruik).



Jammer dat je zulke mooi spullen behandeld op deze manier zonder ESD maatregelen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Huugooke

Citaat van: ceuleer op 26 augustus 2015, 20:50:19 PM
Citaat van: Huugooke op 26 augustus 2015, 20:14:11 PM

Wacht tot ge inkt gaat kopen, dan weet ge het! (ik heb die ook, prima masjientje)

Ik koop altijd inkt van Yanec bij replacedirect.
Goede inkt, en veel goedkoper dan origineel.
Setje van 5 vullingen kost hier 37,95 €, en ook gratis verzending.
Er zit zelfs meer inkt in dan in de originele.
betekent wel het einde van uw garantie.

raf

heb hier zo veel materiaal zo liggen en nog nooit een deel daar door moeten weg gooien
geheugens lagen jaren in een schoendoos en er is er geen een defect geraakt

harde schijven lagen hier op een stapel bij elkaar en werken nog allemaal
want ze zitten nu in een server te draaien op zolder

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Citaat van: Michael op 26 augustus 2015, 21:09:40 PM
Citaat van: OlivierV op 26 augustus 2015, 18:51:37 PM
SSD voor mijn Macbook Pro mid 2010 is binnen, straks een verse installatie van OS X Yosemite erop en dan zal dat beestje terug wat vooruit gaan.

500GB Harde schijf gaat er uit, 250GB SSD gaat er in. Die HDD komt er later wel weer bij (in de plaats van de DVD brander die ik misschien 5x op een jaar gebruik).



Jammer dat je zulke mooi spullen behandeld op deze manier zonder ESD maatregelen.

Heh? Het is maar het verwisselen van harde schijf naar SSD hoor. Enige ESD maatregel waar ik aan meedoe is mij eens ontladen van statische elektriciteit aan de verwarming wanneer ik een systeembouw met nieuw moederbord en processor, eens dat van de baan is kan er al niet veel meer misgaan.

Heel deze Macbook heeft zelfs al uiteen gelegen om het toetsenbord te vervangen zonder die onnozele ESD maatregelen ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ceuleer

Citaat van: Huugooke op 26 augustus 2015, 21:13:36 PM
betekent wel het einde van uw garantie.

Als hij de geest geeft, koop ik wel een nieuwe printer, de originele vullingen kosten evenveel (misschien wel meer) als een nieuwe printer.
De Yanec namaakinkt is gewoon heel goed, ik gebruik die al jaren op een andere Canon en Epson printer, nooit problemen mee gehad.
Maar iedereen is vrij om inkt te kopen die je wil, ik vind de originele veel te duur, daarom dit alternatief.  ;)