Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.


doomslu

Haha, ik dacht al dat het iets op vier wielen was. Tof machien!  :P

Niet echt 'mijn' merk, en ook veel te veel deuren naar mijn smaak (onze huidige auto's hebben er slechts twee  ;)).
Maar over smaken gaan we niet redetwisten hé.

Die Pktjes zullen goed van pas komen in de file!  :o ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Het voordeel van de kinderen de deur uit: de auto's krimpen.  ;D

Ooit had ik dit...  ??? (vier kinderen hé):
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ceuleer

Citaat van: ERVIN op 01 mei 2015, 09:43:58 AM
Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van dit juweeltje geworden,
Audi A6 , 2.0lt , 252PK. S-Line Full Option.

Amai Erwin, geweldige wagen, helemaal mijn ding.  :P  ;)
En er kunnen hééééél vééééééél treinen in de koffer van een Avant.  ;D

raf

focus clipper en daar krijg ik 14 duikboten in weg gestoken
het is dan echt puzzelen om alles er in te krijgen want er zijn zelfs 2 tafels gemaakt die er juist in passen en dan in de hoogte maar 1 cm plaats in nemen

de waffen hebben vandaag weer een merel vermoord dus die zijn allemaal stout geweest

zo zien ze der braaf uit maar het zijn echte jagertjes hoor want ze jagen in roedel en meestal slagen ze ook nog in hun opzet
naar hun voeren gekregen en ze weten zeker da ze iets verkeerd gedaan hebben hoor want als je nu zo naar hun kijkt (kwaad)dan kijken ze je niet aan; buiten de roedel leider die zit fier recht op van da hebben we goe gedaan he mannen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Huugooke

Als ik even mijn persoonlijke mening mag geven: ik heb dit draadje ooit weten starten, en toen vond ik het al tegen de borst stotend.
Ik zet hier ook niet mijn nieuwe onderbroeken van de C&A ten toon, voor mij een even nodige en dure aankoop, want die van Zeeman moet ik niet hebben.
OK, ne vent stoeft al eens graag, dat zit in zijn natuur, en over uw prestaties in bed moogt ge hier ook niet komen liegen, daarom maar eens uw nieuw statussymbool fotograferen, in groothoek, en hier neerplakken.
Mensen die al eens 50 euro per maand opzij kunnen leggen om een treintje te kopen, en in een appartementje van het OCMW wonen, kunnen dan hun kas opvreten of eens diep zuchten terwijl ze overwegen of ze een vers brood gaan halen of het oudbakken maar toasten.
Ik weet het nu al stilaan, ge woont allemaal in een kast van een villa met een hele zolder vol treinen, twee Duitse bakken voor de deur en een grasmachine om de dertig hectare gras af te rijden achter uw huis.
Dit draadje mag voor mij met spoed verdwijnen; ik kreeg ooit ook al eens mijn bak vol voor een vraag die "niet trein gerelateerd" was.
En BTW: mijn vervoermiddel kost tien keer meer dan die Pruisische kaakslagen, ik heb een eigen chauffeur en dat kost me 50 euro per jaar. Alleen rijdt hij niet altijd waar ik wil.
Ik wens u allen veel stilstaangenot in de diverse files

mvdr1

Vind ik een vreemde reactie ... misschien omdat het vandaag 1 mei is ?
Die man zal er wel hard voor gewerkt hebben en niemand kan beletten dat hij zijn "talenten" gebruikt, integendeel, en voor de rest beleeft hij dezelfde hobby waarvoor dit forum opgezet werd: modeltreinen.
Wat is er daar dan in godsnaam verkeerd mee ?
De ene kan zich een Lemaco of Fulgurex permitteren, een andere kan evenveel plezier hebben aan een Lima uit de jaren 80 die hij gedurende uren kan superen. Elk zijn pleziertje.
Leven we nog in een vrij land ?

:(
SNCB-SBB fan

Huugooke

Citaat van: mvdr1 op 01 mei 2015, 16:21:19 PM
Vind ik een vreemde reactie ... misschien omdat het vandaag 1 mei is ?
Die man zal er wel hard voor gewerkt hebben en niemand kan beletten dat hij zijn "talenten" gebruikt, integendeel, en voor de rest beleeft hij dezelfde hobby waarvoor dit forum opgezet werd: modeltreinen.
Wat is er daar dan in godsnaam verkeerd mee ?
De ene kan zich een Lemaco of Fulgurex permitteren, een andere kan evenveel plezier hebben aan een Lima uit de jaren 80 die hij gedurende uren kan superen. Elk zijn pleziertje.
Leven we nog in een vrij land ?

:(
Gaat niet over "de man" specifiek maar "de mannen" in het geheel die vinden dat ze hier hun Germaanse koetsen moeten komen tentoonstellen (of andere merken met een speciaal koffer voor het ego).
Dit is een modelspoorforum, en dat hoort hier niet. Gereedschappen tot hiertoe, en ook alle middelen om bij je hobby behulpzaam te zijn. En kom niet af met "ja maar, ik rijdt met die kar naar de club!". Dan kan ik hier een foto van de bus die me naar 't stad bracht plaatsen. :)
Het gaat er me om dat het hier niet hoort, voor de rest interesseert het me geen zier met voor asociaal vervoer je jezelf verplaatst  en ja, het irriteert me, maar dat draadje is ook verdwenen nietwaar :-X.
En: nee.

Jurgen

Hugo, als het je zo irriteert, waarom volg je dit draadje dan? Niemand verplicht je om dit te lezen.

Ik vind dit draadje ook volledig nutteloos voor een modelspoorforum, net als verschillende andere draadjes trouwens (bijvoorbeeld: babbelhoek of moppentrommel), maar ik negeer het gewoon. Het wil nu gewoon toevallig lukken dat ik per ongeluk terug in dit draadje verzeild geraakt ben, een mens kan al eens mis klikken nietwaar, maar trek het je toch zo niet aan.

De zon schijnt buiten, doe een wandeling, geniet van de dag. Het zal veel gezonder zijn dan jezelf zitten opjagen in nutteloze dingen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

mvdr1

#417
Opgepast met het posten van Germaanse wagens !
Straks zullen "er" zijn die Germaanse treinfabrikanten van dit forum zullen willen bannen ...

;)





SNCB-SBB fan

dani

als het je mee zit in het leven, dan moet je daar gewoon over zwijgen.
Je zou wel eens op andermans tenen kunnen trappen.   Niet iedereen heeft het even, breed.

"De eerste die hier binnen de 5 minuten aan mijn deur staat  (het is nu 17:19 op vrijdag 1 mei 2015) krijgt de helft van mijn bankrekening."

Zullen we het dan zo doen ?    Komaan zeg.   ik overweeg om de boel hier gewoon de rug toe te keren. 
Als het strikt modeltrein moet zijn en niks anders...  dan hoeft het ook niet.


Ik zal voortaan in stilte genieten van mijn arsenaal lokomotieven en wagons, ik zal bouwen en verbouwen, elektrisch en mechanisch mijn grenzen verkenne, maar zal het niet meer melden.   Want je weet nooit dat er iemand is die  niet zo diezelfde talenten heeft en dat niet kan, en daarom in zijn gat gebeten is.   Voor de rest, als het echt tegen zit...  : alles verkopen met dik verlies gewoon om enkele mensen plezier te doen .




M.a.w.   DIT WAS ER FLINK OVER !!!



Geniet van je nieuwe wagen, Ervin !  En volgende keer nog een grotere , ik gun het je wel, ik ben zelf ook best trots op wat ik bereikt heb.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Citaat van: mvdr1 op 01 mei 2015, 17:07:20 PM
Opgepast met het posten van Germaanse wagens !
Straks zullen "er" zijn die Germaanse treinfabrikanten van dit forum zullen willen bannen ...

Zijn er dan andere? ;D