Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

Nonkelronnie

Citaat van: Huugooke op 29 oktober 2014, 16:31:33 PM
Ik weiger me te laten vangen aan de aankoop van een console die je na een jaar moet vervangen omdat het nieuwste spel er niet opdraait. En omgekeerd!
In je PC een verse graphics card en wat vloeibare stikstof koeling en ge zijt vertrokken!

Vreemd, dat is nu net de reden om wel een console te kopen. De laatste games draaien altijd op de laatste generatie consoles....
Elke 6 a 8 jaar komt er een nieuwe generatie uit, maar alle games binnen die periode draaien perfect op de console van die huidige generatie.
Probeer maar eens PC-spellen van nu te spelen op een PC van 6 jaar oud.
Met de prijs die ik bespaar op een deftige graphics card (paar honderd €) koop ik me een console.

Havoc

Citaat van: dani op 30 oktober 2014, 08:51:34 AM
voor FPS games bestaan er ook pistolen, geweren en dergelijke natuurlijk....

Enfin, de discussie kan weer eeuwig door gaan en niemand heeft 100% gelijk.  We hebben allemaal wel een beetje waarheid.

verdorie, vind het niet terug maar er zijn enkele gekken die trillingssensoren op een muur gehangen hebben, een projector op de muur gezet en dan met echte geweren en echte munitie "gegamed" hebben.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Citaat van: Nonkelronnie op 30 oktober 2014, 13:38:29 PM
Citaat van: Huugooke op 29 oktober 2014, 16:31:33 PM
Ik weiger me te laten vangen aan de aankoop van een console die je na een jaar moet vervangen omdat het nieuwste spel er niet opdraait. En omgekeerd!
In je PC een verse graphics card en wat vloeibare stikstof koeling en ge zijt vertrokken!

Vreemd, dat is nu net de reden om wel een console te kopen. De laatste games draaien altijd op de laatste generatie consoles....
Elke 6 a 8 jaar komt er een nieuwe generatie uit, maar alle games binnen die periode draaien perfect op de console van die huidige generatie.
Probeer maar eens PC-spellen van nu te spelen op een PC van 6 jaar oud.
Met de prijs die ik bespaar op een deftige graphics card (paar honderd €) koop ik me een console.
Je zegt het zelf: games van nu draaien op consoles van nu. En games van vroeger?
Dat een pc upgradeable is, is juist het toffe. Kan je die console ook voor wat anders gebruiken? Nee. En de graphics van die PC blijven stukken beter dan die console.

Havoc

Tja, games van vroeger kan je op een pc ook niet meer draaien. Probeer eens op een W8 "Leasure Suit Larry" te installeren en laat weten hoever je komt.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Kautenbach

 >:( :( ???  ff met de hond naar de dierenarts, gelukkig was het een leuke dame, net afgestudeerd, rossig haar, mooi figuurtje en best ok/aardig, maar die pillen, weer een loc minder, en dat in deze tijden :-\ :-[

Peter

#290
Verkeerd draadje
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

#291
Citaat van: Kautenbach op 01 november 2014, 15:40:22 PM
>:( :( ???  ff met de hond naar de dierenarts, gelukkig was het een leuke dame, net afgestudeerd, rossig haar, mooi figuurtje en best ok/aardig, maar die Billen weer een loc minder, en dat in deze tijden :-\ :-[
volgens mij moest er dit gestaan hebben ! :-\ Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

Peter, niet leuk te horen, maar ja hij zal geen tijd gehad hebben zoals zo velen heden ten dage ! :-\

Kautenbach

ha en oeps, wel t goeie draadje, zat ff te lezen en dacht aan pillen kopen, niet spoor gerelateerd, verder t spoor ff bijster, geen draadje gezien hoor alleen een riem 8) :o :P

Frank_N

#294
Citaat van: Havoc op 01 november 2014, 14:27:18 PM
Tja, games van vroeger kan je op een pc ook niet meer draaien. Probeer eens op een W8 "Leasure Suit Larry" te installeren en laat weten hoever je komt.

Flightsimulator FS2004 (FS9, release 2004) draait hier goed op een W7 (geavanceerde maar aangepaste) machine. Maar wel met allerlei addon's. FSX (de laatste versie van Microsoft) wil hier niet meer draaien. De 1e DVD lijkt beschadigt. Dit programma heeft een andere structuur dan zijn (haar?) voorganger.
Naar verluid wil FS9 (FS 2004) op W8.. machines niet goed meer werken. Het lukt wel, maar met aanpassingen.
Met een aantal addons zoals scenery en REX (real environment extreme, dat zijn lichten en wolken en het weer) ziet FS 2004 er goed uit.
Trouwens, ik zou Flightsimulator niet echt als een "spel" willen aan merken.

Beide zijn gemaakt voor XP, XP kan niet overweg met multicore proccesoren.

Edit: sorry als dit plempsel niet in het juiste draadje terechtkwam :-\
Groet van Frank

Huugooke

Citaat van: Havoc op 01 november 2014, 14:27:18 PM
Tja, games van vroeger kan je op een pc ook niet meer draaien. Probeer eens op een W8 "Leasure Suit Larry" te installeren en laat weten hoever je komt.
Ach, je kan altijd op een DOS partitie booten, en dan ...

Nonkelronnie


raf

als het allemaal goed gaat vrijdag een nieuwe auto
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Kautenbach


Bolje

Vele groeten,
Ronald