Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

gardevil

Veel te klein om je modulebaan te vervoeren ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Alain

Het blijft een mooie auto Dani.
In welk kleur heb je hem gekozen?

Groeten

Alain

dani

#272
@Alain : gelijk hij afgebeeld is, Alain...  het is een foto uit de configurator module.   Het heet   "AlpinWeiss" geloof ik, en het is metallic wit.
@Luc : merci... deze keer voor de "paardjes" gegaan  ipv de  "crossover look"  (de XA heeft manuele 6-bak op 143pk, de 3 heeft een 8 traps automaat met iets meer PK's , grijnsje...)
@Peter : ik ben ni rijk, ik mocht 'm kiezen van de firma maar moet er wel elke dag hard voor werken :)
@Rudy : neen,  Wiking, die van Brekina was ne blauwe
@Frank: ik heb geen modulebaan, maar moest ik er eentje hebben, dan zou ik die denk ik toch "laten" vervoeren :-)  (liefst nog met verzekering op transport, je weet nooit)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

3+1 Luc ?    je bedoelt een 4-serie ?   Neen, die staat bij ons nog niet op de lijst helaas.

Inmiddels nog een nieuwe aanwinst gedaan, maar "ik ben er al keizer van"  (dwz: heb het al moeten afgeven , mor dan in 't oilsjters)
Met de 13de maand wordt hier traditioneel elk jaar de stookolie voor het hele jaar betaald.    Dus ook nu weer,   "mazout" besteld en aangezien die ruim 24 cent per liter goedkoper is dan vorig jaar deze periode,  was er nog wat over.

Deze heb ik mezelf getrakteerd, en is intussen ook al in beslag genomen door de dochter !





Als ik hem één dezer eens zelf in handen krijg ga ik rap de ecos app installeren.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

doomslu

Citaat van: dani op 25 oktober 2014, 16:18:26 PM
3+1 Luc ?    je bedoelt een 4-serie ?   Neen, die staat bij ons nog niet op de lijst helaas.

Inmiddels nog een nieuwe aanwinst gedaan, maar "ik ben er al keizer van"  (dwz: heb het al moeten afgeven , mor dan in 't oilsjters)
Met de 13de maand wordt hier traditioneel elk jaar de stookolie voor het hele jaar betaald.    Dus ook nu weer,   "mazout" besteld en aangezien die ruim 24 cent per liter goedkoper is dan vorig jaar deze periode,  was er nog wat over.

Deze heb ik mezelf getrakteerd, en is intussen ook al in beslag genomen door de dochter !





Als ik hem één dezer eens zelf in handen krijg ga ik rap de ecos app installeren.
Jep, ik bedoelde inderdaad de 4...

Ik hoop dat je jouw nieuwe aanwinst ook eens mag vasthouden...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Nonkelronnie

Aangezien ik volgende week verjaar heb ik mezelf getrakteerd op een Xbox One (2e hands, 1maand oud, deels gesponsord met de verkoop van mijjn oude Xbox 360)
Fantastische graphics, muisstil en 2 games (FIFA 15 & FORZA 5) + online abonnement voor 1j inbegrepen.
Hier zit een gelukkige jongen :)

(Voor de PC-gamers: Ik weet dat PC graphics altijd beter zullen zijn en online gamen gratis maar ik kan me niet bezig houden met het up-to-date houden van een gaming-pc, vandaar mijn keuze voor een console.)

Metpetergaathetbeter

Nonkelronnie die met de neefjes hun console speelt  ;D alvast veel plezier ;)

Huugooke

Citaat van: Nonkelronnie op 29 oktober 2014, 11:36:25 AM
Aangezien ik volgende week verjaar heb ik mezelf getrakteerd op een Xbox One (2e hands, 1maand oud, deels gesponsord met de verkoop van mijjn oude Xbox 360)
Fantastische graphics, muisstil en 2 games (FIFA 15 & FORZA 5) + online abonnement voor 1j inbegrepen.
Hier zit een gelukkige jongen :)

(Voor de PC-gamers: Ik weet dat PC graphics altijd beter zullen zijn en online gamen gratis maar ik kan me niet bezig houden met het up-to-date houden van een gaming-pc, vandaar mijn keuze voor een console.)
Pfft, consoles zijn voor watjes! 8) ;D

dani

Citaat van: Huugooke op 29 oktober 2014, 12:10:45 PM
Pfft, consoles zijn voor watjes! 8) ;D
Consoles zijn voor mensen die deftig willen gamen zonder de rompslomp van een PC met zijn beperkingen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Stieven76

Geef mij toch maar een muis en toetsenbord om te gamen, maar dat is waarschijnlijk omdat ik niet anders gewoon ben  ;D ;D
Vroeger heel veel ge-gamed, zelfs in een clan gezeten en wedstrijden tegen andere clans gespeeld. Was fun  ;)
Mijn graphics stonden trouwens nooit ook op max, met iets minder gaat het ook.

Nonkelronnie

Citaat van: Stieven76 op 29 oktober 2014, 15:04:09 PM
Geef mij toch maar een muis en toetsenbord om te gamen, maar dat is waarschijnlijk omdat ik niet anders gewoon ben  ;D ;D
Voor FPS zweer ik hier ook bij, heb nog nooit een shooter gespeeld op console omdat ik het gewoon niet gewoon raak.
Racegames of Fifa kan ik dan weer niet spelen met muis en keyboard, raak ik ook niet gewoon :)


Huugooke

Citaat van: dani op 29 oktober 2014, 14:00:55 PM
Citaat van: Huugooke op 29 oktober 2014, 12:10:45 PM
Pfft, consoles zijn voor watjes! 8) ;D
Consoles zijn voor mensen die deftig willen gamen zonder de rompslomp van een PC met zijn beperkingen.
PC's hebben geen beperkingen, alleen onze portemonee.
Ik weiger me te laten vangen aan de aankoop van een console die je na een jaar moet vervangen omdat het nieuwste spel er niet opdraait. En omgekeerd!
In je PC een verse graphics card en wat vloeibare stikstof koeling en ge zijt vertrokken!

Stieven76

Citaat van: Nonkelronnie op 29 oktober 2014, 16:24:35 PM
Citaat van: Stieven76 op 29 oktober 2014, 15:04:09 PM
Geef mij toch maar een muis en toetsenbord om te gamen, maar dat is waarschijnlijk omdat ik niet anders gewoon ben  ;D ;D
Voor FPS zweer ik hier ook bij, heb nog nooit een shooter gespeeld op console omdat ik het gewoon niet gewoon raak.
Racegames of Fifa kan ik dan weer niet spelen met muis en keyboard, raak ik ook niet gewoon :)

Inderdaad. Wanneer ik bij mijn maat zit en we doen een race spel of de Fifa, dan is dat sowieso op de console.
Maar ne shooter, onmogelijk voor mij. Ik kan niet deftig mikken met een controller tenzij ik er mee mag gooien  ;D ;D

dani

voor FPS games bestaan er ook pistolen, geweren en dergelijke natuurlijk....

Enfin, de discussie kan weer eeuwig door gaan en niemand heeft 100% gelijk.  We hebben allemaal wel een beetje waarheid.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.