Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

ceuleer

Bekijk het langs de andere kant Rudy, nu kan hij dit weekend niet vuil worden, misschien werd hij anders wel "gedoopt" door één of andere wolkbreuk.
En je zal er zeker nog veel plezier aan beleven in de toekomst.  ;)

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 19 september 2014, 13:12:18 PM
yeah right ....  de Rudy met ne zware chopper ?   Proficiat
Dat moet ik zien !!!!   Dan kunnen we samen naar Gent brommeren nekeer op ne maandag !

90 PK ? da's toch geen overbodige luxe zenne....   Mijn Goldwing puurt er dik 120 uit een 1500 cc ipv een 1900.
Maar dat is dan wen leen 6 cilinder boxer, geen V-motor.

In elk geval ne fijne fiets :-)
Me likey likey

Merci voor het compliment! :D

Ieder zijn goesting natuurlijk
Hier gaat het om 2 cylinders van elk 950cc,dus hij haalt zijn kracht uit het koppel,niet uit de PK's.(lage toeren-motor)
Ik heb er mee testgereden en hij valt héél goed mee,wees gerust,je krijgt er lange armen van!
Ik heb jaren met Yamaha FJR1300 (147PK en 136Nm koppel) gereden,dus dat is een heel ander concept.
Ik heb nu de leeftijd bereikt om het wat rustiger aan te doen... ;D

;)

dani

de "wing" is in principe ook nen "traagloper" hoor.   Toerenbereik tot 5000  tr/min.
Maar inderdaad veel koppel in het middenbereik.


Ik weet dat je nog FJR gereden hebt, maar op zo ne chopper zag ik je nog niet direkt opstappen.
Ik ben benieuwd, we zullen es een rit moeten plannen :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

#243
Ja,doen!
Want je weet het zelf ook wel,alleen is maar alleen.
Men beleeft veel meer plezier aan het motorrijden als er andere(n) ook meerijden.

Deze heeft zijn koppel van 155Nm aan 2500 rpm.
En een chopper is niet zo echt raar voor mij,mijn eerste motor ooit was een Kawasaki Vulcan 1500...(bouwj.1986)

Citaat van: ceuleer op 19 september 2014, 13:23:27 PM
Bekijk het langs de andere kant Rudy, nu kan hij dit weekend niet vuil worden, misschien werd hij anders wel "gedoopt" door één of andere wolkbreuk.
En je zal er zeker nog veel plezier aan beleven in de toekomst.  ;)

Dat klopt wel (alhoewel flauw excuus! :D) maar dat betekent ook dat ik in Edegem niet raak dit week-end.
Madam heeft de wagen reeds besproken(opgeeist! :o)

;)

Metpetergaathetbeter

dat komt ervan van teveel uit te geven Rudy !

Groeten Peter ;)




Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 19 september 2014, 18:15:54 PM
dat komt ervan van teveel uit te geven Rudy !

Groeten Peter ;)

Wat ik uitgeef is van MIJ,madam heeft niets tekort!
En ze klaagt daar ook niet (meer) over.
Da mens mag ook wel eens ergens naartoe gaan zeker...en ze mag dan nog met mijn auto rijden! ;D

;)

Huugooke

Mannen, wat is dat hier een verzameling midlife-crisis-gevallen zeg! Het testosteron vliegt er af!
Ge weet toch dat mannen in de midlifecrisis kiezen tussen ofwel een minnares ofwel een moto.
Het probleem is dat ze er bij allebei al eens afvallen!

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 19 september 2014, 13:12:18 PM
yeah right ....  de Rudy met ne zware chopper ?   Proficiat
Dat moet ik zien !!!!   Dan kunnen we samen naar Gent brommeren nekeer op ne maandag !

Ja we zullen voor 't zekerste onze wagens langs de kant zetten voor die 2 grote brommers !  ;D ;D ;D

@rangeerduivel, Rudy ge gaat U niet zien zitten op diene brommer !


Persoonlijk spreek mij wel meer een Goldwing aan, maar dan dat model uit de jaren '80" van vorige eeuw !

Alvast veel plezier en ja hoeveel plaats heb je nu voor nog wat van die moto's in je garage nu je modeltreinbaan vol staat ; moet je garage ook opgevuld worden !  ;D ;) Misschien 2 van elk zoals onze Ivan !

Groeten Peter ;)

PeterC

Citaat van: Huugooke op 19 september 2014, 18:43:31 PM
...
Ge weet toch dat mannen in de midlifecrisis kiezen tussen ofwel een minnares ofwel een moto.
...

Het rijdt beiden wel lekker, maar ik ben niet zo zot van een moto  ::) ::) ::)

;D ;D ;D


Groetjes, Peter


Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 19 september 2014, 18:44:29 PM

@rangeerduivel, Rudy ge gaat U niet zien zitten op diene brommer !


Hoeft niet,zolang ikzelf maar alles zie! ;D

Citaat van: Huugooke op 19 september 2014, 18:43:31 PM
Ge weet toch dat mannen in de midlifecrisis kiezen tussen ofwel een minnares ofwel een moto.

Voor het één te oud,voor het ander te lelijk! ;D

;)

doomslu

Citaat van: Huugooke op 19 september 2014, 18:43:31 PM
...
Ge weet toch dat mannen in de midlifecrisis kiezen tussen ofwel een minnares ofwel een moto.
Het probleem is dat ze er bij allebei al eens afvallen!
Moto's interesseren me eigenlijk niet.  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 19 september 2014, 20:10:22 PM
Moto's interesseren me eigenlijk niet.  8)
en nu maar hopen dat een vrouwelijke architecte in Luxemburg dat hier niet leest !  :-\ :-X en het vorige citaat
groeten Peter ;)

Havoc

Citaat van: Rangeerduivel op 19 september 2014, 13:45:06 PM
Citaat van: ceuleer op 19 september 2014, 13:23:27 PM
Bekijk het langs de andere kant Rudy, nu kan hij dit weekend niet vuil worden, misschien werd hij anders wel "gedoopt" door één of andere wolkbreuk.
En je zal er zeker nog veel plezier aan beleven in de toekomst.  ;)

Dat klopt wel (alhoewel flauw excuus! :D) maar dat betekent ook dat ik in Edegem niet raak dit week-end.
Madam heeft de wagen reeds besproken(opgeeist! :o)

;)

Ge moogt van geluk spreken met uw madam. Ik ken er enkele die de moto zouden opeisen :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

@Hugo : Dan zit ik al van mijn 21 jaar in de midlife crisis.....  pfioe, zeg, en de dokters maar zoeken wat er scheelt !   Nu komen we het hier te weten.
@Rudy : gaan we doen, man...   de bende van  MSM
@ allen die een minnares hebben :    je zou beter wat meer tijd in je treinen steken !   Daar hou je nog wat aan over

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

TBCédric

Het was rommelmarkt op Kemzeke én eens geweest. Heb een canvas op de kop kunnen tikken voor 4 euro. Is mooi, decoratief én het verbergt mijn kapotte, holle muur met vuile gaten.  :o

bye bye gaten in de muur by LSModels, on Flickr
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.