Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: eve op 28 juni 2014, 15:47:52 PM
Citaat van: doomslu op 28 juni 2014, 15:25:27 PM
(Maar ik lees wel met open mond het verhaal van een klein onderhoud voor 110 €.)

Dat is enkel voor het afstoffen van de pinkers...

Erik  :(

Knipperlichten zit dat op een M. die worden toch nooit gebruik door hun  chauffeurs ?  ;D

eve

#226
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 juni 2014, 15:55:30 PM
Citaat van: eve op 28 juni 2014, 15:47:52 PM
Citaat van: doomslu op 28 juni 2014, 15:25:27 PM
(Maar ik lees wel met open mond het verhaal van een klein onderhoud voor 110 €.)

Dat is enkel voor het afstoffen van de pinkers...

Erik  :(

Knipperlichten zit dat op een M. die worden toch nooit gebruik door hun  chauffeurs ?  ;D

Het is een dure optie. Daarom zelden genomen. Als ze er zijn, moeten ze blinken.

Erik

krispy

Citaat van: doomslu op 28 juni 2014, 15:25:27 PM
(Maar ik lees wel met open mond het verhaal van een klein onderhoud voor 110 €.)

Wil ik best geloven , als het een kleine zelfstandige is kan dit zekers

Ik doe men onderhouden zelf ( op land rover) en kom met vervanging van filters en olie niet boven de 80 euro ( goed merk motor olie 0w30  maar in vat van 25l kost slechts iets meer dan 100euro , goed voor 4 wissels , dus ongeveer 25 per beurt , oli filter rond 10euro, luchtfilter om de twee beurten 15 euro , dieselfilter om twee jaar 30 euro en een beetje smeermiddelen , dus tel maar ) tel daar een werkuurtje bij en hugooke kan gelijk hebben


Veel plezier en geluk dermee ;)
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Rangeerduivel

#228
Citaat van: krispy op 28 juni 2014, 16:24:03 PM
Citaat van: doomslu op 28 juni 2014, 15:25:27 PM
(Maar ik lees wel met open mond het verhaal van een klein onderhoud voor 110 €.)

Wil ik best geloven , als het een kleine zelfstandige is kan dit zekers

Ik doe men onderhouden zelf ( op land rover) en kom met vervanging van filters en olie niet boven de 80 euro ( goed merk motor olie 0w30  maar in vat van 25l kost slechts iets meer dan 100euro , goed voor 4 wissels , dus ongeveer 25 per beurt , oli filter rond 10euro, luchtfilter om de twee beurten 15 euro , dieselfilter om twee jaar 30 euro en een beetje smeermiddelen , dus tel maar ) tel daar een werkuurtje bij en hugooke kan gelijk hebben


Veel plezier en geluk dermee ;)

Dank U Kris,en zo simpel kan de berekening zijn.
Het is niet de eerste keer dat Hugooke(met baard) en Rudy(zonder baard) met elkaar verward worden,maar het is je bij deze vergeven. :D
Ik ga niet doordrammen over een rekening die ik nog niet gehad heb,dat zal pas in februari 2015 komen,maar ik neem er gelijk nota van en zal jullie op de hoogte houden.
En inderdaad,het is een kleine zelfstandige,en zoals ik al zei in post 221, luxe moet betaald worden,en liefst door de klant!

;)

@ Ervin,
Het is niet ik die beginnen morren is over te hoge prijzen... ;D :D :D

Havoc

Denk niet dat ik veel meer betaal voor een klien onderhoud aan mijn Meriva. Ook bij een zelfstandige garage. Wordt ook goed (heel goed zelfs) ontvangen, op zaterdag voor mij.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV


Paar cdtjes gekocht voor €9

- Placebo - Meds
- Nirvana - Sliver Best of the Box
- The Smiths - the very Best Of

dagdag.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

OlivierV

Nieuwe GSM, na een hele tijd sparen en de vraag en aanbod van tweakers.net en 9lives-forum (verkoopgedeelte) af te schuimen heb er ik er toch eentje gevonden in onberispelijke staat voor een aangename prijs met veel extra's bij. :)

Betreft een Space Grey IPhone 5S 32GB, een waardige vervanger voor mijn 3GS 32GB. Als ik nu mijn geld van te werken op graspop nog in ontvangst zou mogen kunnen nemen ..., want die uitbetaling laat ook veel te lang op zich wachten.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

jb

Franky......



speelkamaraad voor Marcel, Roxy en Chito....uhu mijn privé zoo, kippen zitten er ook nog Nugget en Korn  ;)



dani

hoe een gesprek met een collega naar aanleiding van een facebook foto kan evolueren....

Ik postte gisteren een foto van mijn 2 moto's op FB   (de Goldwing en de Yammy Fazer).
Hij vond ze mooi en vermeldde "dat hij nog een brommerke van zijn jongste zoon in de weg staan had"... dat dringend weg moest

babbel... babbel... babbel....

En zonet met een flinke handdruk de verkoop bezegeld en dus eigenaar geworden van deze fijne  Skyteam  Dax Replica  voor een wel heel mooi prijsje.




Kuisen,  nieuwe bougie der in, tanken en rijden
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.



Rangeerduivel

Prachtbeest... :D
En is hij getemd of nog wild?
Dan liefst niet met blote vingers in het water!

;)

Rangeerduivel

Of het iets met treinen te maken heeft...het is in ieder geval een locomotief!
Yamaha XV1900cc, 90PK,koppel 155,1Nm en 347kg licht! ;D
Zo staat hij voor me klaar bij de dealer,alleen dacht ik mijn nummerplaat vandaag te hebben,maar het zal nu maandag ten vroegste worden! >:( >:(


Sorry voor de kleurenkwaliteit,inderhaast met smartphone genomen

;)


















dani

yeah right ....  de Rudy met ne zware chopper ?   Proficiat
Dat moet ik zien !!!!   Dan kunnen we samen naar Gent brommeren nekeer op ne maandag !

90 PK ? da's toch geen overbodige luxe zenne....   Mijn Goldwing puurt er dik 120 uit een 1500 cc ipv een 1900.
Maar dat is dan wen leen 6 cilinder boxer, geen V-motor.

In elk geval ne fijne fiets :-)
Me likey likey
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

Een 3 tal weken geleden nieuw speelgoed gekregen van mijne baas...
Een Skoda Octavia Combi, ben tevreden mee die machien, tes eens wat anders dan mijne 1.4 VW Caddy :-)