Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

OlivierV

#180
Griptape werd vandaag door de postbode afgeleverd met wat leuk laserwerk van Paulogic op en dat tesamen met een kaartje uit Barcelona dat een beetje te laat toekwam. :D

Deathwish
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

eentje van mijn "madam" die even gek is op  haar "woefke" als ik op mijn treintjes.
Ze verzamelt vanalles wat te maken heeft met de Westie   (West Highland White Terrier, ook wel eens het  Cesaarke  genoemd naar de reclame voor hondenvoer).   Ze is ook lid van een paar Westie groepen in forum en clubs, dus het is al   Westie wat de klok slaat.    Onzen Blackie  (hij heet eigenlijk "Swiffer" maar zo noem ik hem bijna nooit) is de ster van de familie.


Dus dit kadootje voor haar was een flink schot in de roos, zo goed als NIEMAND had dit ooit al gezien.   Ik ben nu op zoek naar een versie met treinen, maar nog niet gevonden.  Ze bestaan wel met Chihuaha-opoly en  met  Cat-opoly....



De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Opa-Bullcat

Dini, op de ouderwetse Monopoly staan toch treinen, en bij de stations zelfs een groene :)

dani

das waar... en intussen ben ik op het spoor van  UP-opoly  (Union Pacific).
Es kijken of ik die ergens kan bemachtigen...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Havoc

Als je een bordspel met treinen zoekt is er "ordino train". Speelbord is de kaart van Frankrijk en je moet in elk grensstation een wagonnetje gaan afzetten met je locomotiefje. Uiteraard zijn er rode en groene seinen. Is zeker 40 jaar oud.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 15 april 2014, 13:49:46 PMde postbode afgeleverd met wat leuk laserwerk van Paulogic op en dat tesamen met een kaartje uit Barcelona dat een beetje te laat toekwam. :D

We wisten niet dat Paulogic ook in barcelona was... ;D ;D ;D

;)

dani

@Johan : thanks die kende ik nog niet !
@Michiel : inderdaad de meeste daarvan had ik ook al gevonde, maar ik wil er eentje effectief KOPEN en de links die je stuurde zijn allemaal van "sold out"  spellen helaas, ik apprecieer de geste wel hoor , maar ze zijn moeilijk te vinden vrees ik.   Toch bedankt om mee te zoeken, maat !    Die laatste, daar kan ik misschien iets mee.  Laten leveren in  de U.S bij een collega en dan bij mijn volgend bezoek mee brengen.   
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

jb

#188


Nieuw speelgoed....voor als ik de held uithang op men kite board of ergens anders  ;D
maar ook om rondje treintafel te maken in preiser zicht  ::)

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Nonkelronnie

Vanmorgen heb ik me voor een niet-trein gerelateerd werkje een Dremel 3000 aangeschaft, maar die zal volgens mij nog uitgebreid zijn diensten kunnen bewijzen voor het modelspoorgebeuren...

bellejt

In de aanbieding via internet.Gisteren besteld en vandaag geleverd tegen een heel leuke prijs.Schroevendraaier gratis erbij.


Rangeerduivel

Citaat van: bellejt op 30 mei 2014, 12:50:44 PM
In de aanbieding via internet.Gisteren besteld en vandaag geleverd tegen een heel leuke prijs.Schroevendraaier gratis erbij.

Zal waarschijnlijk wel voldoen(18V)

Zoiets bestaat ook in 14V uitvoering,maar daar blijf je beter af,die zijn geen klxxx waard!

;)

conducteur

Ja :p ieder zijn eigen merk zeker, ik werk zelf graag met mijn 14,4 volt Bosch machientje en voor modelbouw voldoet zeer goed... Zou me een DeWalt willen aanschaffen als extra.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

eric

Ga dan ineens voor de nieuwe generatie Dewalt brushless accu machines hé Rian  ;)