Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

Stieven76

Wou ik vroeger ook wel. Bij ons op school was er iemand die met een NSR reed. Daar stonden wij allemaal op te kwijlen  ;)
Zelf mocht ik ook geen van mijn ma, te duur en zo'n ding rijd veel te snel zei ze...
Ik had me dan maar een caminoke gekocht en uitgebouwd. Dat ding reed dan toch ook 75km/h  ;D ;D


Was de MB-5 voor of na de NSR? Lijkt me eerder voor maar kan het me niet meer herinneren..

dani

de MB5 was duidelijk voor de NSR, Stieven.   Je bent zelf 9 jaar jonger dan ik en ik herinner me nog dat mijn neef(je) met zijn nsr  een pataat tegen een boerenkar heeft gezet op zijn 17de.  Hij is precies even oud als jij.     De  NSR was als ik me niet vergis één van de allerlaatste 2-takt 50 cc'tjes die Honda gebouwd heeft.  Het was een  prachtig machientje en zag er echt als een racer uit....   Ik was toen (al was ik dan al  25)  jaloers op zijn brommer.    Dat neefje is  diegene die nu recent dat kevertje van hier enkele postst eerder gekocht heeft :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

dani, als ik zoal zie waar jij mee bezig bent, heb jij nog tijd om te werken ook ? :)
Groeten Peter ;)

dani

tuurlijk, peter, er zijn toch 24 uren in een dag ?????  en dan zijn er nog weekends ook .
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

MickeyMouse

Citaat van: dani op 24 januari 2014, 10:19:10 AM
tuurlijk, peter, er zijn toch 24 uren in een dag ?????  en dan zijn er nog weekends ook .
en de nachten... ;D ;D

Valentijn


Vandaag heeft de postbode een NAS systeem  :) gebracht zodat we onze bestanden toch een beetje beveiligd kunnen bewaren.
Het opzetten en configureren is pas voor morgen gepland.

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Trein gerelateerd of niet? Ik weet het niet...

Nieuwste aanwinst, verjaardagscadeau van het vrouwtje: een 27" scherm om nog beter de fouten in Modelspoormagazine en Spoorwegjournaal op te sporen...



... stond al een tijdje op het verlanglijstje: twee pagina's in hun geheel naast elkaar zichtbaar en tekst nog leesbaar zonder scrollen.  :P
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Leesbrilletje is ook een optie (neemt minder plaats in)  ;D  ;D

Ik merk dat jouw vitrinekast(en) ook te klein is/zijn  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Citaat van: Gerolf op 14 april 2014, 10:34:19 AM
Leesbrilletje is ook een optie (neemt minder plaats in)  ;D  ;D
Heb ik al!  ::)

Citaat van: Gerolf op 14 april 2014, 10:34:19 AM
Ik merk dat jouw vitrinekast(en) ook te klein is/zijn  :)
Ja... een cadeau voor volgend jaar?  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

Vraag dan ineens een grote kast, met alle modellen van MSM zal het anders terug snel te klein zijn :-)

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter


Metpetergaathetbeter

hopelijk niet die nieuwe gesponserde !  ;D
Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 14 april 2014, 18:07:07 PM
hopelijk niet die nieuwe gesponserde !  ;D
Groeten Peter ;)
Nee, 's nog die oude witte die ik al langer dan een half jaar heb, die nieuwe staat hier te wachten op de grip die gereed is, daar post ik wel een fotootje van want 'k ben benieuwd naar het resultaat.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan