Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

conducteur

Citaat van: Havoc op 09 juli 2013, 21:48:47 PM
CiteerWe zouden graag die foto zien.

Weet niet meer wie ze genomen heeft. Maar die moet nog eerst ontwikkeld worden, gescand, bewerkt etc. De kans dat ik herkenbaar ben is klein :D

Citeerik wou toch even kwijt dat ik een grote Markt, waar men Media verkoopt, een diaprojector heb zien staan!

Toch voor 6x6 hoop ik?

Heb er even de handleiding voor de Fuji G690BL bijgenomen: 24 pagina's totaal. In 4 talen. :D


Slechte handleidingschrijver!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Herwig

over                FOTOGRAFIE             was/is er reeds een rubriek:  (Modelspoor)Babbelhoek:  "Foto's nemen".
't Zou misschien handiger & logischer zijn identieke onderwerpen bij elkaar te houden, zou het niet?

~, Herwig.


Huugooke

Citaat van: Herwig op 10 juli 2013, 14:05:40 PM
over                FOTOGRAFIE             was/is er reeds een rubriek:  (Modelspoor)Babbelhoek:  "Foto's nemen".
't Zou misschien handiger & logischer zijn identieke onderwerpen bij elkaar te houden, zou het niet?

~, Herwig.
OK, maar dan zijt ge den draad kwijt!

Herwig

den draad:

Onderwerpen bij elkaar plaatsen of houden, rubrieken duidelijk en zo zuiver mogelijk houden, is dat gene goeie  "draad"?
Als iemand dan (nog) eens alles over fotografie wilt  (her-) lezen, vindt hij/zij tenminste één-en-ander bij elkaar terug, of niet?
Een soep is plezant in een diep bord, maar   tekst   in de soep draaien is minder smakelijk.
Groeten,   Herwig.

philippe_007

het gaat hier over nieuw  niet trein-gerelateerde aanwinsten,
of er iemand is dat dit topic ooit zal herlezen is maar een vraag...

Huugooke

Citaat van: Herwig op 10 juli 2013, 18:37:24 PM
den draad:

Onderwerpen bij elkaar plaatsen of houden, rubrieken duidelijk en zo zuiver mogelijk houden, is dat gene goeie  "draad"?
Als iemand dan (nog) eens alles over fotografie wilt  (her-) lezen, vindt hij/zij tenminste één-en-ander bij elkaar terug, of niet?
Een soep is plezant in een diep bord, maar   tekst   in de soep draaien is minder smakelijk.
Groeten,   Herwig.
Ja, ok, maar je moet toch het oorspronkelijke item hebben om te kunnen volgen. Wanneer ga je dan beslissen om naar een andere topic te gaan? Nu vind ik dit topic ook niet zo interessant, misschien omdat ik hier niets kan inbrengen (arme luis, weet je wel). Maar het idee achter een forum is toch dat er commentaar op bijdragen geleverd wordt.

argilla

vandaag naar den Ga....a en den Bri....o voor verf en verfborstel, afdekplastiek enz...enz... voor je weet wel wat. Juist de zomer schilderwerken. Veel schilderwerk binnen en buiten.
De treinen effe in het schaduw station laten staan.  :(
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Huugooke

Citaat van: argilla op 10 juli 2013, 19:31:11 PM
vandaag naar den Ga....a en den Bri....o voor verf en verfborstel, afdekplastiek enz...enz... voor je weet wel wat. Juist de zomer schilderwerken. Veel schilderwerk binnen en buiten.
De treinen effe in het schaduw station laten staan.  :(
Ge doet dat verkeerd hé man!
Ge moet dat laten doen! (Nee, ik ben geen kandidaat)

Havoc

CiteerOnderwerpen bij elkaar plaatsen of houden, rubrieken duidelijk en zo zuiver mogelijk houden, is dat gene goeie  "draad"?
Als iemand dan (nog) eens alles over fotografie wilt  (her-) lezen, vindt hij/zij tenminste één-en-ander bij elkaar terug, of niet?
Een soep is plezant in een diep bord, maar   tekst   in de soep draaien is minder smakelijk.

We zijn hier:
1: off-topic
2: het onderwerp is "niet-trein gerelateerde aankopen"

Als er dan iemand net fotografie spullen gekocht heeft dan hoort dit in dit draadje. Niet in een draadje waar het in meer detail over foto's nemen en hoe betere foto's nemen gaat. Dan draai je pas draadjes in de soep.

Deze post draait het dus ook in de soep, ik weet het maar zeg, zoals al gezegd er zit niks in dit draadje, enkel maar om wat te babbelen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jurgen

Pas op, een goei tomaten- of groentensoepke kan er altijd in hoor. Vooral als ze vers gemaakt is! En al zeker met zelf gerolde ballekes.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Huugooke


gardevil

een midi stuuraparaat voor de discobar  :D

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

voor5dekeer

Synq is goed materiaal.
heb ook alles van synq, behalve mengpaneel dat is van Stanton.

Guy

gardevil

Voordeel is dat het native is en je dus niet moet midi mappen wanneer je software versie dit ondersteund.

Ben zo'n midi mapping bezig voor virtual DJ 4 maar dat slaagt vies tegen. De main functies lopen perfect, maar de speciallekes pffft.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Havoc

Nieuwe fototas, statief en wat rommel voor de flits.
Met vakantie voor onbepaalde duur.