Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

Steven123

Citaat van: OlivierV op 05 juli 2013, 14:56:06 PM
Herexamens in de aanbieding.

13 stuks totaal, challenge accepted.

Misschien dan toch die treinen even wegsteken?  :P
Veel succes in elk geval!

Groenten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Steam.N

Tegenslag, Olivier !
Goeie moed.  Ga er stevig tegen aan, en versla ze alle 13, één na één !
Succes !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Jurgen

13 herexamens van hoeveel vakken? Welke studierichting volg jij zeg? En is het misschien geen idee om volgend jaar eens een andere richting te nemen want als je nu 13 herexamens hebt wil ik niet weten hoe hard je volgend jaar gaat moeten blokken om er te komen.

Ik wil je niet ontmoedigen om door te gaan, maar het zal er niet makkelijker op worden. Doe dus deze keer vooral héél hard je best zodat je naar volgend schooljaar toe rustig kan kiezen wat je wil gaan doen. Succes ermee!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 05 juli 2013, 14:56:06 PM
Herexamens in de aanbieding.

13 stuks totaal, challenge accepted.


innige deelneming en succes, trouwens op hoeveel had je gerekend ?

Groeten Peter ;)

OlivierV

#64
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 05 juli 2013, 16:11:55 PM
Citaat van: OlivierV op 05 juli 2013, 14:56:06 PM
Herexamens in de aanbieding.

13 stuks totaal, challenge accepted.


innige deelneming en succes, trouwens op hoeveel had je gerekend ?

Groeten Peter ;)

Toch een stuk of 10.

Citaat van: Jurgen op 05 juli 2013, 16:11:00 PM
13 herexamens van hoeveel vakken? Welke studierichting volg jij zeg? En is het misschien geen idee om volgend jaar eens een andere richting te nemen want als je nu 13 herexamens hebt wil ik niet weten hoe hard je volgend jaar gaat moeten blokken om er te komen.

Ik wil je niet ontmoedigen om door te gaan, maar het zal er niet makkelijker op worden. Doe dus deze keer vooral héél hard je best zodat je naar volgend schooljaar toe rustig kan kiezen wat je wil gaan doen. Succes ermee!
Van de 14, misschien was deze richting niet volledig mijn ding, alhoewel ik het graag doe en het overgrote deel mij zeker interesseert. Maar ik was beter wel begonnen in een ICT gerelateerde richting dat is een feit.

Ik kreeg maar 1 kans voor hoger onderwijs van de oudjes dus de herexamens, daar begin ik maandag aan te studeren, de rooster staat gelukkig al op de site van UGent. Ik ga dan ook alles op alles zetten om er voor minstens 75% van de vakken door te zijn en zoveel mogelijk studiepunten terug te verdienen. Zoniet, dan gaat Plan B door.

'k Ga der nu ook niet voor blijten hoor zoals al dat gewijfte zou doen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

chef garde


Metpetergaathetbeter

Berken ?   :(  vervang de w door B van plan

Groeten Peter

OlivierV

Citaat van: chef garde op 05 juli 2013, 16:51:15 PM
En wat houdt plan B dan in???

NMBS, vandaag is mijn uitnodiging voor de infosessie voor bestuurders van 13 juli binnengekomen en 19 juli zijn het technische proeven, het attest van slagen voor die proeven is 2 jaar geldig. Dus ik kan rustig mijn herexamens maken. De sessie is trouwens in de Flandria aan GSP.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

chef garde


Havoc

Om in de fotografie te blijven: 50 rollen film (Provia 400x), een 65mm en een prisma voor de C330.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Citaat van: Havoc op 05 juli 2013, 20:30:01 PM
Om in de fotografie te blijven: 50 rollen film (Provia 400x), een 65mm en een prisma voor de C330.
Amaai Johan, 120? 220? 135? Wanneer gaat ge dat allemaal "optrekken"?
Ik heb een Retina IIIC op de kop getikt (figuurlijk)

Havoc

Allemaal 120. (220 maken ze al een tijdje niet meer) Dit jaar zijn we maar 1 week weg, maar andere jaren zijn het 2 weken en dan zijn er toch direct zo'n 25-30 rollen door. De andere zijn dan voor de rest van het jaar. Met nog een tiental rollen van iets anders erbij (neopan, fp4, protra). Vermits dat via het net besteld wordt doe ik 1 aankoop, dan valt de verzending beter mee.

Met die balg camera's kom ik zo goed niet overeen. Heb zelf een Ikonta maar dat valt tegen in gebruik.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jurgen

Sinds gisteren een nieuwe digitale pocketcamera gekocht. Een Nikon Coolpix L27. De eerste foto's moeten nog genomen worden, maar dat zal wel eens gebeuren.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Goede keuze Jurgen.
Ikzelf gebruik de Nikon Coolpix S2550 en (vind ik zelf) mijn foto's zijn zowel onze vakantie opnames en foto's van mijn baan en knutselwerkjes, meer dan voldoende.
Met vriendelijke groeten
Peter

conducteur

Zojuist 10 bonnetjes gewonnen voor een ijsje in de Arlequino, de beste crèmerie van West-Vlaanderen! Met dit warme weer is dit een toffe cadeau.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum