Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

OlivierV

Opdat er geen niet trein gerelateerde aanwinsten meer in de aanwinsten voor Belgisch en buitenlands materieel meer zou komen, leek het mij verstandig om hier uw nieuwe aanwinsten te plaatsen, zo blijven die topics ontopic en komen we zo misschien nog mensen tegen met gelijke interesses buiten treinen op dit forum.

En eveneens op aanraden van metpetergaathetbeter (kwestie van de juiste Peter te vernoemen, want met al die Peters hier op het forum)

Om alvast af te trappen.

Nieuwe fiets, Oxford Campus, voorste bagagerek is eraf, zo oogt het mooier en ik gebruik dat toch niet.


De week ervoor nog een nieuw skateboard, had mijn andere gebroken en na de les maar om een nieuwe geweest, onverwachte kost uiteraard, maar ik kan niet zonder.
(enkel de plank, assen, wieltjes en roulementen gaan makkelijk +1j mee)
Voor degenen die er verstand van hebben, Black Label, 8' breed en een concave die helemaal mijn zin is vanaf de eerste seconde dat ik er meer rondtsjeesde.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Dat kan hier binnen de kortste keren wel eens een groot topic worden: nieuwe laptop, boormachine, T-shirt, bril, nieuw lief, ...  :D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

En het nut ervan zie ik al helemaal niet.  :-\
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Jurgen,

niet zeggen als jij een nieuwe Porche koopt dat je hem ook niet wil laten zien ! Trouwens auto's, werkinstrumenten, enz...voor ieders wat ! dan staan die niet tss de modeltreinen en hebben de moderators ook een topic om naar te verplaatsen ! Trouwens als hier een van de jonge gasten zijn nieuw lief wil laten zien(en 't is een mooie) dan mag dievoor mijn part hier zeker eens verschijnen MAAR dan wel in Bikini !  ;D

Groeten Peter ;)

Jurgen

#4
Als ik een Porsche zou kopen, dan zou ik er eerder mee rijden dan foto's ervan te nemen om ze hier te plaatsen. Door hier een foto te plaatsen ga'k geen vrouwen kunnen versieren hé!  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

daar zat ik op te wachten, ik wist dat jij je hieraan zou verlagen !! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;) valt nog mee voor jou !  ;) Trouwens leuk terras !

Groeten Peter ;)

Jurgen

Iemand moest het doen hé Peter.  ;D

Trouwens, hier nog een foto van mezelf met mijn vriendin.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

trouwens wie ben jij de bovenste ?  :o ??? ::) ;D

Groeten Peter ;)

gardevil

Nu begrijp ik waarom je liever met modeltreinen bezig bent ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Havoc

CiteerAls ik een Porsche zou kopen, dan zou ik er eerder mee rijden dan foto's ervan te nemen om ze hier te plaatsen. Door hier een foto te plaatsen ga'k geen vrouwen kunnen versieren hé!

Maar van dat nieuw lief willen we wel een foto...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jurgen

Ik ben net gaan wandelen en een nieuw lief heb ik niet gevonden, maar wel een centje!

Voor zij die meteen gaan roepen "wow, een centje, daar ben je toch niets mee!", denk dan nog een keer. Sinds juni vorig jaar heb ik al meer dan € 40,00 bijeen gevonden op straat en aan de kassa's in de winkel, maar eerlijk is eerlijk, ik heb sindsdien ook enkele briefjes gevonden hoor. Ik denk dat ik voor een nieuwe loc ga.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Citaat van: Jurgen op 01 april 2013, 19:44:20 PM
Ik ben net gaan wandelen en een nieuw lief heb ik niet gevonden, maar wel een centje!

Voor zij die meteen gaan roepen "wow, een centje, daar ben je toch niets mee!", denk dan nog een keer. Sinds juni vorig jaar heb ik al meer dan € 40,00 bijeen gevonden op straat en aan de kassa's in de winkel, maar eerlijk is eerlijk, ik heb sindsdien ook enkele briefjes gevonden hoor. Ik denk dat ik voor een nieuwe loc ga.  ;D
Het is wel leuk dat je geld vindt, maar door steeds naar de grond te kijken loop je misschien dat nieuw lief wel mis.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

eve


Jurgen

Citaat van: doomslu op 01 april 2013, 19:57:16 PM
Citaat van: Jurgen op 01 april 2013, 19:44:20 PM
Ik ben net gaan wandelen en een nieuw lief heb ik niet gevonden, maar wel een centje!

Voor zij die meteen gaan roepen "wow, een centje, daar ben je toch niets mee!", denk dan nog een keer. Sinds juni vorig jaar heb ik al meer dan € 40,00 bijeen gevonden op straat en aan de kassa's in de winkel, maar eerlijk is eerlijk, ik heb sindsdien ook enkele briefjes gevonden hoor. Ik denk dat ik voor een nieuwe loc ga.  ;D
Het is wel leuk dat je geld vindt, maar door steeds naar de grond te kijken loop je misschien dat nieuw lief wel mis.  ;)


;D ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

#14
of met wat heel veel geluk loopt hij ze omver !

Trouwens ken ik ook iemand die zijn latere vrouw (ik hoop onvrijwillig toch) eerst met de wagen aanreed, maar het stond als het ware in de sterren geschreven helaas is dit huwelijk ook niet blijven duren(verwijten ?)

Groeten Peter ;)