Modelspoormagazine, 100% modelspoor
Zojuist de bestelling van mijn nieuw fototoestel Nikon D3200 gewijzigd (wegens het niet tijdig kunnen leveren) naar een D5200.Morgen wordt deze thuis geleverd...
Tja, het moet ergens stoppen he ;-)100.000 foto's later zal het misschien een 7000 reeks worden wie weet...
tja voor een kleine 400€ meer mag het wat beter zijn he t'zal toch bij de D5200 blijven, morgen wordt deze geleverd, zojuist een mail gekregen dat pakket verzonden is.
Citaat van: philippe_007 op 08 juli 2013, 21:38:16 pmtja voor een kleine 400€ meer mag het wat beter zijn he t'zal toch bij de D5200 blijven, morgen wordt deze geleverd, zojuist een mail gekregen dat pakket verzonden is.Goed machientje, ge gaat er ongetwijfeld plezier aan beleven! Vergeet niet eerst de 534 blz handleiding goed door te lezen!
534 blz handleiding... Man toch. Geef mij dan maar een Fuji G690BL. Geen batterij, geen lichtmeter, geen motor, niks. Een lens, een doos met een film in en een hendel om door te draaien. Zaaaaaaaalig. Of een C330.
om zeker te zijn dat ik alles heb verstaan heb ik de Franse en Engelse versie ook gelezen, en je gelooft het nooit, er stond het zelfde in....
Neen, dat is niet bij elke camera even simpel. Gisteren hebben ze een foto van me genomen toen ik met een RF645 aan het vechten was om er een nieuwe film in te krijgen. ...
We zouden graag die foto zien.
ik wou toch even kwijt dat ik een grote Markt, waar men Media verkoopt, een diaprojector heb zien staan!