Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

dani

@jurgen : inderdaad daar heb je gelijk in, als motard moet je inderdaad meer aandacht hebben op de baan, dan als je op een fietspad (dikwijls zelfs gescheiden van de weg) rijdt.  Maar ja, daar leer je je weg wel in vinden.
@Rian: zwaar kan je wel zeggen, ik weeg een flink kilootje en de moto ook.  Maar mijn ander "beestje" is veeeel zwaarder  (da's een Goldwing 1500 cc van 415 kilo)
@Danny: ben benieuwd !!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

@Hugo : inderdaad aan mijn voorgevel, en ja het lijkt echt wel flink scheef te lopen daar aan die vensterbank.  Maar 't is volgens mij grotendeels gezichtbedrog op de foto hoor.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Hoe de tijden en de mode toch veranderen hé. Als ik vroeger naar school ging met zo'n sletskes dan werd ik eerst goed uitgelachen, kreeg dan wat stoempen en gooiden ze mijn sloefkes op het dak!
Maar dat was vorige eeuw natuurlijk. :'(

doomslu

Citaat van: Huugooke op 01 augustus 2013, 18:15:36 PM
Hoe de tijden en de mode toch veranderen hé. Als ik vroeger naar school ging met zo'n sletskes dan werd ik eerst goed uitgelachen, kreeg dan wat stoempen en gooiden ze mijn sloefkes op het dak!
Maar dat was vorige eeuw natuurlijk. :'(
Ik zou er ook niet mee durven op straat komen...  ;D  ;D  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Citaat van: doomslu op 01 augustus 2013, 18:47:21 PM
Citaat van: Huugooke op 01 augustus 2013, 18:15:36 PM
Hoe de tijden en de mode toch veranderen hé. Als ik vroeger naar school ging met zo'n sletskes dan werd ik eerst goed uitgelachen, kreeg dan wat stoempen en gooiden ze mijn sloefkes op het dak!
Maar dat was vorige eeuw natuurlijk. :'(
Ik zou er ook niet mee durven op straat komen...  ;D  ;D  ;)


Zo erg was het niet meer toen ik naar school ging, maar populair werd je er niet mee.

Ik vind de prijs trouwens ook niet aan de lichte kant. Ik heb iets gelijkaardig gekocht in dezelfde winkel een tijdje terug voor minder dan de helft. De mijne zijn wel iets sportiever in blauw, grijs en wit. Ideaal voor dagen als vandaag met temperaturen boven 30 graden, dan doe ik liever geen zware schoenen aan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Huugooke

@ Dani
in het vervolg wat verder gaan staan om die foto te maken, en dan inzoomen!
een goede raad van.... Huugooke!

Of een betere camera kopen ;D

dani

ja maar dan is de fun er af hee, dan heb ik geen "gezinsbegoochelingsfotookes" meer.... en dan moet ik den overkant van 't straat gaan staan

Nen betere camera, ja wie weet...   't is maar ne canon :-(
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

dani,

man..man... a naked bike gij gaat daar afwaaien, man !

skune machine !

Groeten Peter ;)

oetbeem

voordat ge het weet is het alweer donker.. naja morgen maar proberen een duidelijke foto ervan te maken

banner by oetbeem, on Flickr

OlivierV

Citaat van: Jurgen op 01 augustus 2013, 19:06:45 PM
Citaat van: doomslu op 01 augustus 2013, 18:47:21 PM
Citaat van: Huugooke op 01 augustus 2013, 18:15:36 PM
Hoe de tijden en de mode toch veranderen hé. Als ik vroeger naar school ging met zo'n sletskes dan werd ik eerst goed uitgelachen, kreeg dan wat stoempen en gooiden ze mijn sloefkes op het dak!
Maar dat was vorige eeuw natuurlijk. :'(
Ik zou er ook niet mee durven op straat komen...  ;D  ;D  ;)


Zo erg was het niet meer toen ik naar school ging, maar populair werd je er niet mee.

Ik vind de prijs trouwens ook niet aan de lichte kant. Ik heb iets gelijkaardig gekocht in dezelfde winkel een tijdje terug voor minder dan de helft. De mijne zijn wel iets sportiever in blauw, grijs en wit. Ideaal voor dagen als vandaag met temperaturen boven 30 graden, dan doe ik liever geen zware schoenen aan.

Bwa simpele stoffen schoenen, 'k heb nog al Vans gehad en wel met de nodige Shoegoo der een hele tijd nog mee geskate ook. Moeder zag dat in de blaadjes staan, ik was werken maar ze heeft der mij gewoon een paar in mijn maat meegebracht.

Van tegenwoordig hebt ge die in 1001 verschillende kleurtjes en kleurcombinaties.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Tja, het zijn ook goeie schoenen, maar draag ze niet als het regent want dan zijn je voeten doorweekt. Dat is dan ook het enige nadeel.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Citaat van: Jurgen op 02 augustus 2013, 13:49:56 PM
Tja, het zijn ook goeie schoenen, maar draag ze niet als het regent want dan zijn je voeten doorweekt. Dat is dan ook het enige nadeel.
Ben ik ook niet van plan, tenzij ik wil dat mijn voetjes gratis en voor niks gewassen worden, maar dan ga ik wel blootsvoets door de regen huppelen.  :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

OlivierV

Voor tijdens de betere pauzes. €50 lichter voor 't plankje, maar dat is niet erg.  :D


Nieuw 1st8 shopdeck. by Olivier Vleminckx, on Flickr

Staan allemaal plaatsen in Gent op, oa Patershol, Overpoort, Zuid, Muide, Veldstraat, Vooruit, etc...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Mijn nieuwste: Voltcraft VC-86 Multimeter.
Eigenlijk wel voor de treintjes bedoeld ...  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirky

Toevallig van het zelfde merk "Voltcraft" een labo-voeding 40V-5A op de kop kunnen tikken. (prijs 0€  :)) De kleinere die hier staat heeft het voor sommige lengtes van styro-snijdraad moeilijk om voldoende stroom te leveren...