LSModels

Gestart door thor, 24 maart 2013, 09:41:47 AM

thor

Ondertussen reeds meer dan 2 maanden geleden dat er op de site van LSM nog iets werd aangekondigt.
Iemand enig idee of er iets 'loos' is?
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Jurgen

Neen, normaalste zaak van de wereld.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Mattias

Ze zijn misschien werk aan het maken van de dingen die ze jaren terug aangekondigd hebben...  ::) ;D
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

doomslu

Citaat van: Mattias op 24 maart 2013, 10:59:05 AM
Ze zijn misschien werk aan het maken van de dingen die ze jaren terug aangekondigd hebben...  ::) ;D
Grapjas!  :o
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

thor

'k wil maar zeggen,dat ze normaliter maandelijks toch een update doen op hun website en het nu wat achterwege blijft......
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Peter

Zelfs LSM maakt grapjes als ze de levertijden van de nieuwigheden aankondigen. :D
Wat is het toch, ondanks het slechte weer, een vrolijke wereld :D
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Citaat van: thor op 24 maart 2013, 11:04:11 AM
'k wil maar zeggen,dat ze normaliter maandelijks toch een update doen op hun website en het nu wat achterwege blijft......
Al wie een website heeft weet hoe moeilijk het is om deze up-to-date te houden. Het zal dus wellicht tijdsgebrek zijn, zeker?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Citaat van: thor op 24 maart 2013, 11:04:11 AM
'k wil maar zeggen,dat ze normaliter maandelijks toch een update doen op hun website en het nu wat achterwege blijft......


Niet speciaal, er zijn momenten dat er bijna een half jaar niets te zien is. Niet ongerust zijn, als er problemen waren dan had je dat al lang gelezen. Er zal gewoon geen nieuws zijn op dit moment en geen nieuws is goed nieuws zegt men altijd.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Eres

Of ze hebben het bij LSM zo druk met ontwerpen van nieuwe zaken dat ze geen tijd hebben voor hun website zoals vele andere bedrijven die hun website nooit bijhouden

Wim

Paulogic

Citaat van: doomslu op 24 maart 2013, 11:07:19 AM
Citaat van: thor op 24 maart 2013, 11:04:11 AM
'k wil maar zeggen,dat ze normaliter maandelijks toch een update doen op hun website en het nu wat achterwege blijft......
Al wie een website heeft weet hoe moeilijk het is om deze up-to-date te houden. Het zal dus wellicht tijdsgebrek zijn, zeker?

Je hebt gelijk Luc... al meer dan een jaar bezig met een nieuwe site. En ik merk dit bij vele sites op dat updates uitblijven door tijdsgebrek.
mvg,
Paul(ogic)

rixke rail

Om even dit draadje verder uit te spinnen ...
Weet iemand iets van de speciale abonnee-modellen (2 CIWL-rijtuigen) ?
Deze zijn door mij reeds betaald begin februari, maar nog steeds niet gehad !  ???
Op mijn vraagmails antwoorden ze niet.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee ?
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

itchy

Citaat van: rixke rail op 27 maart 2013, 21:54:15 PM
Op mijn vraagmails antwoorden ze niet.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee ?
Modelspoorse groeten,
Eric.
Mailen naar LS: elke dag een mail sturen. Na een paar weken worden ze het beu en antwoorden ze wel.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

rixke rail

Er schijnt toch wel wat te rommelen bij LSModels.
Ik kreeg van de week een brief van Objectif Rail, uitgever van LSMagazine, om te melden dat (na de NL-versie) nu ook de Duitse versie van dit blad verdwijnt, wegens interne problemen met de heer Heidbreder, eigenaar van het blad.
Ik ga wel voor de verdere duur van mijn abonnement de Franse versie blijven krijgen ...
Inclusief een "Sonderausgabe" van € 17.00, chique van deze mensen.
Wat betreft de rijtuigen, raad men ons aan contact op te nemen met voornoemde.
Op mijn mails hieromtrent (1 x week) wordt echter niet geantwoord.  :-\
Wat is hier gaande ?!?
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Metpetergaathetbeter

Ondertss. is mijn M6 stuurrijtuig en 2 2de klasse wagons aangekomen ; geen nieuws goed nieuws zeker ?

Groeten Peter ;)

loco

Citaat van: rixke rail op 21 april 2013, 17:31:10 PM
Er schijnt toch wel wat te rommelen bij LSModels.
...
Wat is hier gaande ?!?
Modelspoorse groeten,
Eric.

Het rommelt niet bij LS Models. Dit is alweer een kwakkel. Ik denk niet dat het je bedoeling is om iets te suggereren dat niet waar is. Het rommelt wel bij Kurt Heidbreder. Maar dat is eigenlijk ook geen nieuw feit. Kunt heeft zijn tijdschrift overgedragen aan zijn beste vriend Thierry NICOLAS. De samenwerking tussen LS Models en Kurt blijft wel lopen. Ik weet niet of het tijdschrift ook nog LS Magazine gaat heten. Misschien verandert de naam wel terug in Objectif Rail. Maar dat weet ik niet.