Oktorail! Een tijdreis door de industrie

Gestart door Martin Welberg, 23 maart 2013, 21:00:58 PM

Metpetergaathetbeter

laat het gras maar groeien, het wordt het moment om de bosmaaier eens boven te halen  ;D

Goe bezig !

Groeten Peter ;)

Kautenbach

... ik zat lekker in Josef Brandl met zn grasmaken en dacht toen al van wow, maar dit is WOOOOOW, prachtig gemaakt Martin

vyncky

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Martin Welberg

Gras wat aantippen met lijm en er dan fine turf van woodland opstrooien...

Brandl  ??? Die is ook lekker bezig  ;)

Binco

Goed bezig man, een heel goed resultaat!  8)

Citaat van: milocomarty op 16 juni 2013, 14:27:26 PM
Gras wat aantippen met lijm en er dan fine turf van woodland opstrooien...

Ik doe dat met haarlak, vrij dicht tegen de vezels spuiten zodat er bijna druppels aanhangen, dan wat turf op strooien.
En zo heeft iedereen zijn manier van werken  ;)


vyncky

Martin bedankt voor de tip!

@Binco : heb dit ook eens geprobeerd om zeeschuim mee aan te kleden. Na 2 jaar is het meeste strooisel er ondertussen af gevallen...

Misschien te goedkope haarlak  :D

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Martin Welberg

Met haarlak of spuitlijm gaat het idd ook, alleen ben ik van mening dat je met wat verdunde houtlijm en een kwastje wat meer controle hebt...fixeren met blanke lak na de tijd helpt ook voor een betere hechting..

vyncky

Thx Martin,

Binnenkort eens proberen  :D

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Martin Welberg

#53
Dit is niet compleet mijn ding maar wil iedereen effe waarschuwen, zal nooit en te nimmer weer voor deze baas aan het werk gaan...

AtMoPo

Oei, dat is niet goed. En de rest van uw collega's modelbouwers daar ? Hebben die ook nog geen cent gezien?
AtMoPo

Kautenbach


Martin Welberg

Nog een keer ene waarschuwing, heb al sinds 7 maand gene cent gehad voor veel uren werk !!

HYA

Amai Martin, alle sympathie.

De website vermeld ... "Da wir uns aktuell noch in der Bauphase befinden, haben wir uns entschlossen, zusätzlich den Innenraum des Gebäudes sehr aufwendig zu gestalten. Dadurch kann sich der Eröffnungstermin auf den Jahresanfang 2014 verschieben. Sobald ein genaues Datum fest steht geben wir das hier bekannt. " Wat ondertussen alweer voorbij is.

Mss wachten ze op de middelen die de uitbating zal genereren ? En dan zijn de halve vrijwilligers (zonder contract waarschijnlijk) het minst belangrijk (lees het minst lastig).

Ik hoop dat je zelf geen inbreng aan materiaal enz. had en dat je overnachtingen door hen zijn betaald.

Martin Welberg

Gelukkig is overnachtingen en materialen wel door hun betaald, althans, hoop dat de hotelbaas z´n centen wel heeft gekregen. Zit wel met de kwestie transport.
Deze boodschap is ook meer naar medemodelbouwers om niet met dit project in zee te gaan...

Martin Welberg

Bij deze laat ik even weten dat na een goed gesprek afgelopen woensdag al onze zakelijke geschillen zijn bijgelegd. De betaling door hun gedaan is en er onder wat gewijzigde condities aan het project wordt verder gewerkt. Uiteindelijk heb ik toch mijn naam verbonden aan het project en wil deze toch tot een goed einde brengen...