Oktorail! Een tijdreis door de industrie

Gestart door Martin Welberg, 23 maart 2013, 21:00:58 PM

Martin Welberg

Hoi allen,

heb afgelopen vrijdag de beslissing genomen om in duitsland een 310 vierkante meter project van landschap te gaan voorzien. De baan is voor een permanente tentoonstelling in het Grugga Park in Essen. http://www.oktorail.de/
Heb er zelf ook wat plaatjes geschoten, en zoals jullie zien is het geen klein projectje. Maar ben er van overtuigd dat het tot een goed einde komt. Wil jullie in deze topic op de hoogte houden van de voortgang...












Kautenbach

allemachtig, daar doe je zeker een hele week over, succes erme, wat een enorm project, ga je dat helemaal in je uppie aankleden?

evan

Boh ik ben meer gewoon ;D ;)

Ferm Martin,

Ik herken mr "Joswood".

Veel plezier ermee!!! En geniet ervan!



Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Martin Welberg

Klein baantje voor je Evan  ;) En idd mr. Joswood, die heeft me erbij gehaald en voorgesteld.

Citaat van: Kautenbach op 23 maart 2013, 21:04:37 PM
allemachtig, daar doe je zeker een hele week over, succes erme, wat een enorm project, ga je dat helemaal in je uppie aankleden?

Mag er tot eind juli over doen Wim, En mag ook anderen opdracht geven en eventueel mensen meenemen...

Jurgen

Citaat van: milocomarty op 23 maart 2013, 21:25:55 PM
Mag er tot eind juli over doen Wim, En mag ook anderen opdracht geven en eventueel mensen meenemen...


Lees: Evan, heb je de komende maanden iets te doen?  ;D


Ziet er een serieus projectje uit. Succes ermee!  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

misschien de gelegenheid work-shops te geven, theorie aan de praktijk gekoppeld !  :D

groeten Peter ;)

Paulogic

Als meneer Joswood hulp nodig heeft bij deftige spullen... hij kan mij bellen he ... ;D ;D ;D 8)
mvg,
Paul(ogic)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Paulogic op 24 maart 2013, 14:39:46 PM
Als meneer Joswood hulp nodig heeft bij deftige spullen... hij kan mij bellen he ... ;D ;D ;D 8)


die perfect passen ?

Groeten Peter ;)


Stedahult

Heb jij tijd over? Daar ben je nog wel even zoet mee...
Ah! Ik zie het al... Mannen met een fatsoenlijke bos haar, dan komt het goed  ;)
Mvh. Steef


Martin Welberg

Bij deze dan maar wat plaatjes, eerste stuk links van de ingang  ;)













En wat plaatjes van Roy's hoogoven complex, ben effe de achtenaam van deze Zwitser vergeten...










SuSke

Ferm hoogoven complex. En weten dat zelfs deze opstelling al een serieus compromis is.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

T03

Martin,
Serieus project!

Wat gebruiken jullie als voegmassa ?

hx
SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

Martin Welberg

Mixje van latex, acryl tiefgrund, houtlijm en zaagsel..latex in RAL 8022