Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

De POST

Gestart door prulleman, 23 maart 2013, 09:28:37 AM

prulleman

Wij ontvangen allemaal wel eens pakjes , of we ontvangen pakjes met de post. zelf heb ik tot nu toe nog nooit een probleem geraakt, maar meerdere mensen vertellen me dat er toch vrij vaak pakjes zoekraken. Waar ligt dat aan?
ik denk dat ik het nu weet. ik ging een pakje wegbrengen en had me vergist in de openingsuren, ik was een half uur te laat. niet erg, eigen schuld maar wat ik toen zag heeft mij toen besluitenom nooit meer pakjes binnen te brengen bij de lokale post


na sluitingstijd liggen de pakjes gewoon open en bloot op straat. iedereen kan ze zomaar meepakken. ik ben in de buurt iets gaan eten en pas om 17.20u (post sluit om 16.30) kwam er een auto van de post ze oppikken!!. tis nu wel een rustige buurt, maar bij ons zeggen ze: de gelegenheid maakt de dief!

Havoc

Ik heb regelmatig pakjes die gewoon voor de deur gezet worden, aangetekend of niet. Ook al van die papiertjes in de bus gehad voor een pakje te gaan afhalen. Maar dat pakje was wel bedoeld voor iemand die 2 straten verder woont. De post werkt gewoon niet zoals het moet.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Ooit eens een pakket dat verloren is gegaan en net die ene keer dat je je betalingsbewijsje hebt weggekegeld  in de vuilbak en het trackingbriefje ook zoek was.

Om toch mijn schade te kunnen claimen ben ik dan maar heel inventief geweest met Photoshop om toch vergoed te krijgen volgend het gewicht dat men mij aangerekend had.

Heb de man aan de telefoon wel serieus zitten uitkafferen dat het niet schoon was, maar eerlijk gezegd, veel boeit het me niet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janieburton

@ Prulleman,

Misschien had je het volgende kunnen doen:

De politie bellen en zeggen dat er "post" op de openbare weg ligt en zien wat er dan gebeurt

of

En hier moet je het politiereglement van jouw woonplaats eens nalezen, maar ik ben bijna zeker dat in elk politiereglement het volgende staat(eventueel in andere bewoordingen of formulering):

Verboden documenten, enz... achter te laten op de openbare weg of op de drempel van deuren en vensterbanken van gebouwen  en op basis van het politiereglement een klacht indienen bij de politie