Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

abbonnement

Gestart door n/a, 16 januari 2006, 21:13:00 PM

n/a

hey iedereen

ik heb een 2 weken geleden een kaart verstuurd vanuit het modelspoormagazine maar na die 2 weken heb ik er nog altijd niks van gehoord is dit normaal dat dit zo lang duurt of is er iets fouts gegaan onderweg of daar op de bureau

laat iets weten

alvast bedankt

Kedeng Kedeng

Je abonnement begint dan pas vanaf NR 46

depovero

Amaai, als je laattijdig terug abonneert, zo begin januari, dan verliest je een nummer.

Tony, hulp, ik wil den 45 niet missen

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Gerolf

citaat:
Geplaatst door depovero

ik wil den 45 niet missen
Te koop in de betere krantenwinkel [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steven86

Dus MSM stuurt niet automatisch een overschrijving om te hernieuwen?

D_Loc

citaat:
Geplaatst door Steven86

Dus MSM stuurt niet automatisch een overschrijving om te hernieuwen?



Normaal gesproken wel, iets minder dan 2 maanden voor het verlopen van het abonnement. Ik kreeg mijn brief een week na het verschijnen van nr 44 met de mededeling dat nr 44 het voorlaatste nummer van dit abonnement zou zijn of te wel ik heb met nr 45 het laatste nummer ontvangen van dit abonnement.
Nu is het afwachten of de verlenging goed is gelopen en ik dus nr 46 zonder problemen ontvang.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

bartie

Hallo,
als je al een abonnement hebt, krijg je een brief na het voorlaatste nummer met de gegevens (rekeningnummer, bedrag,...) om je abonnement te verlengen.

Bart.

Steven86

OK, bedankt info. Dan is het dus goed uitkijken wanneer die brief binnenkomt. Als hij tijdig binnenkomt. Duurt nog een jaartje voor mij denk ik.


Steven

depovero

Dag mannen,

Ik wil nou niet echt moeilijk zijn, de brief heb ik dusdanig ontvangen met n? 44. Maar, er is een maar, geen rekeningsnummer met de brief gegeven, dus heb ik de kaart - ingesloten in die nummer - opgestuurd, en nog geen antwoord hierop gehad, vandaag, den 17 januari. Hoe het mogelijk is, weet ik niet. Eind december eens een ouder nummer - 42 of 43 - genomen en, serieus tot in de details bekeken om die rekeningnummer te ontdekken. Advertentie voor spoorwegjournaal en de info's op blad nummer 1 (de term hiervoor, ik heb het op mijne klaviertong (!)), hebben mij een lichtje doen branden. Betaald, die abo, via de bank

Dit overkomt mij voor het eerst, daar ik sinds nummer 2 een abonnement heb. Toevalig nummer 1 - in het frans - ontdekt tijdens een koffiepauze langs de snelweg, te Ruisbroek.

Ik zou echt pissig worden om den 45 te missen, ik zal dus na moeten bestellen, bah!!!

Denis.
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

DelticPower

Hoi allemaal

Jarenlang heb ik abonnementen op treinenblaadjes gehad. Iedere maand weer ergernissen over hoe de post deze mishandeld hadden.[:(] Vooral omdat deze jarenlang bewaard blijven en gelezen en herlezen worden. Soms ook plaatjes kijken.[:D] Nu haal ik ze iedere maand in een tijdschriftenwinkel. Keurig recht, zonder vouwen en ezelsoren.
De MSM ligt prompt de 16e of 17e voor mij klaar. Dus zeer tevreden zonder abonnement, die paar eurocenten die de losse nummer prijs hoger is, heb ik er graag voor over.

Groeten Jan.[:D]

SuSke

hallo Jan,
misschien eens aan de oren van je postbode trekken.
bij valt MSM elke maand keurig in mijn bus en die is naar de huidige postnormen v??l te klein, maar naast de deur staat een bel en dat helpt.

groeten
Frans
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

argilla

je kan misschien is denken aan je bank een bestendige opdracht te geven. Dan heb je al die rompslomp niet en het is gemakkelijk. Je kan nooit vergeten je abo-geld te betalen !!![;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15