Muziek (al dan niet tijdens de hobby)

Gestart door OlivierV, 18 maart 2013, 18:00:40 PM

De absolute beginner

Ik luister graag naar The Beatles, Eddy Cochran, Buddy Holly, Carl Perkins, Chuck Berry, Little Richard, Jerry Lee Lewis, Johny Burnette, Connie Francis, Bill Haley and his Comets,...
Wellicht horen er veel bij sommige van die namen het in Keulen donderen, maar dat is nog niks vergeleken met een vriend van mij, die naar marsmuziek luistert van opgedoekte Belgische regimenten (ja, écht waar!).
Maar ook skiffle en zéker niet te vergeten, klassiek.

Cyriel

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

vanmiegroet

Enkele weken geleden Meydän ontdekt en toch wel een fan geworden van de muziekstijl.
Eén van mijn lievelingsnummers:
https://www.youtube.com/watch?v=Zt_rZwHWqZQ
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

De absolute beginner


Stef71

Meestal huis radio Willy of de eigen spotify of YouTube lijst.
Waaronder tool,  metallica , de oudere U2, led zeppelin , pearl jam Simple minds, Maiden.... noem maar op, heb een zeer ruime muzieksmaak. Ook een streepje retro hoyuse en techno kan ik wel pruimen. 
Hatelijk vind ik Kanye West en consorten.


Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

ATBtrein

 

vanmiegroet

Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Peter

#805
Verdorie, verdorie, gisterenavond het concert van Andrea Bochelli en zoon gemist in het sportpaleis. Voor de zoveelste keer waren we er niet van op de hoogte. Van punk, rap en ander onzin wordt je verwittigt en van deze prachtige optredens hoor je niets op voorhand. Verd. toch
Met vriendelijke groeten
Peter

Murphy

Dacht dat die reeds lang gestopt was....

Zou ook geen wonder zijn, hij zag toch nooit z'n centen!!!

;D ;D ;D ;D ;D
MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

De absolute beginner

Citaat van: Peter op 06 maart 2022, 10:42:45 AM
Verdorie, verdorie, gisterenavond het concert van Andrea Bochelli en zoon gemist in het sportpaleis. Voor de zoveelste keer waren we er niet van op de hoogte. Van punk, rap en ander onzin wordt je verwittigt en van deze prachtige optredens hoor je niets op voorhand. Verd. toch

Ik heb inderdaad alleen maar in de muziekschool een affiche zien hangen, en dat was 't. Niet dat ik zo zwaar een fan ben.

Cyriel

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Boemeltrein

Peter, ik heb ooit het genoegen had om Andrea Bocelli bij de Proms in't sportpaleis te horen, hij heeft een stem die raakt en sindsdien ben ik en mijn echtgenote fan. Voor de rest houdt Bocelli zich bezig met wijn, hij heeft de wijngaard van zijn vader overgenomen en van tafelwijn naar kwaliteitswijn geëvolueerd (voor de wijnliefhebbers ;)) Een goed glas wijn met de muziek van Bocelli en een mens waant zich in Italy 8)