Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Muziek (al dan niet tijdens de hobby)

Gestart door OlivierV, 18 maart 2013, 18:00:40 PM

Frank_N

Citaat van: Dirky op 19 maart 2014, 22:37:45 PM
Vandaag weer eens de eerste twee albums van Klaatu beluisterd... Daarna iets helemaal anders; Hedningarna...

Hedningarna......Dank voor de tip, Dirk ;)
Groet van Frank

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Dirky

Citaat van: Frank_N op 31 maart 2014, 12:58:01 PM
Citaat van: Dirky op 19 maart 2014, 22:37:45 PM
Vandaag weer eens de eerste twee albums van Klaatu beluisterd... Daarna iets helemaal anders; Hedningarna...

Hedningarna......Dank voor de tip, Dirk ;)

En al eens kunnen beluisteren Frank? In Scandinavia zijn er meerdere soortgelijke folk/rock groepen. Tot zelfs helemaal symfonisch zoals "the Flower Kings"... muziek van de bovenste plank!

Frank_N

Groet van Frank

Frank_N

Citaat van: Dirky op 06 april 2014, 21:56:57 PM
Citaat van: Frank_N op 31 maart 2014, 12:58:01 PM
Citaat van: Dirky op 19 maart 2014, 22:37:45 PM
Vandaag weer eens de eerste twee albums van Klaatu beluisterd... Daarna iets helemaal anders; Hedningarna...

Hedningarna......Dank voor de tip, Dirk ;)

En al eens kunnen beluisteren Frank? In Scandinavia zijn er meerdere soortgelijke folk/rock groepen. Tot zelfs helemaal symfonisch zoals "the Flower Kings"... muziek van de bovenste plank!

Mee eens, Dirk :) Punt is dat de verscheidenheid in het aanbod van dezelfde groepen erg groot is. Ofwel: Niet alles is dat wat je zoekt.....
Soms kom ik hier zo dingen tegen die een onverwachte wending geven aan muziekbeleving, je tip was meer dan welkom!
Groet van Frank

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PeterC

Citaat van: OlivierV op 06 april 2014, 21:09:07 PM
Voor de liefhebbers van Nirvana, vanavond 22u40 Canvas kijken!

Olivier, bedankt voor de tip: ik heb weinig of geen tijd - ik maak weinig of geen tijd - om de TV programma's te doorbladeren.  Staat geprogrammeerd om op te nemen!

Groetjes, Peter


Peter

Een van mijn favoriete muziek genres is die van Ennio Morricone, met Once upon a time in the west, op de eerste plaats. De film is trouwens mijn "All time favorit"
Trouwens alle goede zachte orkest muziek vind ik ideaal om te knutselen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Dirky

De tournee van de 85-jarige Ennio Morricone is uitgesteld wegens gezondheidsprobleem dacht ik... super muziek!

Havoc

Yep, super muziek. Alhoewel ik Mancinni ook wel goed vind.

Maar nu is het Ozric Tentacles dat klaarligt. Terwijl ik de printjes bestuk moet ik niets hebben dat kan afleiden. Dat is prima muziek om je van de wereld af te zonderen. (waarschijnlijk niet voor iedereen, er zullen er zijn die daar de weubbes van krijgen)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Dirky

goed idee... heb ozric meteen ook bovengehaald  ;)

OlivierV

De serie zelf zegt mij niet al te veel maar de soundtrack ervan wel.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

marimon

Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum