Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Muziek (al dan niet tijdens de hobby)

Gestart door OlivierV, 18 maart 2013, 18:00:40 PM

doomslu

Citaat van: Michiel op 10 september 2013, 18:32:27 PM
Ik ben weer heel blij met deze 5 LP's voor €10, occasie natuurlijk!  ;D

Eén van mijn absolute favorieten zit er tussen!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Geef mij die van Kate Bush maae  :).

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

conducteur

Vandaag eens At Folsom Prison draaien...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

oetbeem


banner by oetbeem, on Flickr

Metpetergaathetbeter


OlivierV

#425
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Michiel

Ik heb deze KEF luidsprekers voor een mooie prijs op de kop kunnen tikken. Geen wereldbaffels maar gewoon een aangenaam rustig breed kamervullende klank. Beter dat die Japanse (of zijn het Chinese) zenuwekeffers van mijn computer waar ik het tot nu toe mee moest doen. Oude muziek is plots weer een nieuwe belevenis in mijn treinenkamer...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Dirky

Vroeger ook KEF's gehad. Die dingen waren beestig duur...
Nadat de tweeters het begeven hadden overgestapt op Warfedale. Ook die tweeters waren vlug naar de eeuwige jachtvelden. Dan grotere Advent's gehad... tweeters naar de "kl#@en"...
En dan beseft dat mijn Formant-zelfbouw-synthesizer de oorzaak was. Een filter - alles af boven 25kHz - en geen kapotte tweeters meer gehad.

Nu heb ik grote Hitachi speakers in de werkplaats. Moeder de vrouw moest 5.1 hebben aan den TV en die grote dingen moesten buiten  ;)

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PeterC

Citaat van: Dirky op 19 september 2013, 22:16:55 PM
...Moeder de vrouw moest 5.1 hebben aan den TV en die grote dingen moesten buiten  ;)

Idem hier en op mijn treinzolder staan nu de Jamo's (+30 jaar oud en enkel de woofers eens vervangen omdat de rubberen ophanging totaal verstorven was - maar nog altijd 'beestig' goeie klank   :) )

Zet die op je 5.1 en moeder de vrouw loopt buiten...   8) 8) 8)


Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

die mannen hebben gewoon het geluk dat niemand anders dat Westvlaams  verstaat en dat iedereen denkt dat dat internat. artiesten !  ;D ;D ;D

Groeten Peter ;)

OlivierV

#432
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Michiel

Ik had een oude Akai versterken, maar die klonk te wollig en gonzend in het laag. Met deze "nieuwe" Marantz versteker is de klank weer een stuk strakker, echt wel genieten. Voor €50 laat je zo'n AV-versterker toch niet liggen op de "rommelmarkt, hé"!?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

conducteur

#434
Citaat van: conducteur op 22 september 2013, 22:48:06 PM
Nogmaals het bewijs dat West-Vlaanderen provincie der provincies is: ;D
http://www.youtube.com/watch?v=Qw7bcBoQ8EQ Brihang
http://www.youtube.com/watch?v=a9rR3nfWrWU  't hof van commerce
....


Wie geeft een overzichtje van zijn provincie?
Blijkbaar is het erg stil aan de andere kant van de provinciegrens, hier blijven we alvast muziek maken! Zoals vrijdag, met het, in Knokke, wereldberoemde Zorro's Dirty Sisters (www.zorrodirtysister.eu) waar ik webmaster voor ben:



nog een extraatje:


http://www.youtube.com/watch?v=QEllLECo4OM

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum