Muziek (al dan niet tijdens de hobby)

Gestart door OlivierV, 18 maart 2013, 18:00:40 PM

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Geert

Al heel de dag naar radio 1, de classics top 100!  :P De laatste komen er stilaan aan...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

conducteur

Hier ook, beneden, boven op mijn pc overal eigenlijk worden je hersenen beïnvloed door de muziek van radio 1 vandaag.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OlivierV

#123
Bij mij ook tot ik ging werken/afwassen.

Over het algemeen, Radio 1 is enorm veel gepalaver. maar met een top 100 kunnen ze toch niet veel misdoen en is het algemeen gezien muziek die iedereen wel kan smaken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Olivier,

Ondanks de leuke tijd aan de afwas, hoop ik dat je broek gisteren niet in je......(laatst geplaatste woord) draaide ! ??? :o :-\

Groeten

PS Wie stond trouwens op 1 ?

OlivierV

Weer een lapsus van mij, moest dus smaken zijn. 'k Verdraai nogal veel zaken de laatste tijd, maar ik kan je verzekeren ze is niet in de spaken van mijn fiets gedraaid. Nogal moeilijk met zo'n strakke broek. :D

Volgens de site van Radio 1 stond Led Zeppelin met Stairway to heaven op 1.

klikklik
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

GVL

Die top 100 is zowat het beste stukje radio van het jaar.
Met een voor de hand liggende nummer 1 en terug een plaats in de top 10 voor All Along The Watchtower.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: GVL op 02 mei 2013, 10:25:53 AM
Die top 100 is zowat het beste stukje radio van het jaar.
Met een voor de hand liggende nummer 1 en terug een plaats in de top 10 voor All Along The Watchtower.

erg persoonlijk Smoke on the water stond in verschillende andere lijsten (steevast) vroeger ook op 1, net als Queen .

Verrassende uitvoeringen van bepaalde groepen, nr's die je er niet zou verwachten

Groetten Peter ;)

bollen neus

Was het niet "Child in Time" dat steevast op één stond? ;)

doomslu

Citaat van: bollen neus op 02 mei 2013, 12:14:17 PM
Was het niet "Child in Time" dat steevast op één stond? ;)
Denk ik ook.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

inderdaad juist, dacht er net aan tijdens het rijden, zei tot mezelf ga dat ne keer aanpassen maar er waren al popmuziekkenners mij voor !

Groeten Peter ;)

bollen neus

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 mei 2013, 13:31:44 PM
inderdaad juist, dacht er net aan tijdens het rijden, zei tot mezelf ga dat ne keer aanpassen maar er waren al popmuziekkenners mij voor !

Groeten Peter ;)

Als ge al 49 jaar met muziek bezig bent kan het al eens voorvallen dat ik ook al eens "iets" weet nietwaar? :) En niet alleen over "pop". ;)

Metpetergaathetbeter

bijna een onvergetelijke fout gemaakt met Smoke......... tof nr. maar valt in het niks als je het meesterstuk Child in time hoort !  :o ??? ::) :-[ Zat in de wagen en opeens schoot het mij te binnen dat ik bijna een overgetelijke fout maaktte, even aanpassen dacht ik, geen kat die het zal opgemerkt hebben, natuurlijk niet aan Eric en Luc gedacht ;D ;)

Groeten Peter ;)

OlivierV

Zat in de auto, dat mag niet hoor Peter!

Groeten,

Olivier ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 02 mei 2013, 13:56:34 PM
Zat in de auto, dat mag niet hoor Peter!

Groeten,

Olivier ;)

Heb maar veranderd als ik thuis was hé.Ik ben niet in de mogelijkheid om in de wagen.......en is eigenlijk ook niet nodig !
Groeten Peter ;)