Forum zo traag...

Gestart door Havoc, 15 januari 2006, 20:10:23 PM

Havoc

Ben ik de enige die er last van heeft of niet? Het forum is tegenwoordig zo traag dat ik tussen het laden van 2 paginas, 2 andere fora kan bezoeken en de nieuwigheden bekijken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Tom

Ik heb dat soms ook maar dan moet je gewoon nog eens klikken en dan komt de pagina in een wip tevoorschijn.
Tom

DelticPower

Hoi Johan, ook ik heb daar last van, ook ben ik al een paar keer plotseling uitgelogd. Dacht dat het aan de computer lag, virusscanner er over heen, maar geen verschil.
Groeten Jan.



** ne kleine trein dazz pazz fijnnn!! **

n/a

Klopt, gebeurd bij mij ook.
Browser afsluiten en nog een keer proberen helpt bij mij.
Verder geen pijl op te trekken, soms wel en soms niet [?]

Gerolf

Het lijkt soms dat we met tevelen aktief zijn, en de server het niet aankan. Even stoppen en opnieuw klikken helpt meestal.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kedeng Kedeng

Wou juist het zelfde onderwerp maken,
Maar dat vanzelf uitloggen kan toch niet door dat er teveel mensen op het forum zitten? Of wel

eric

Misschien de spitsuren met vertraagd tot stilstaand verkeer op het net

n/a

citaat:
Geplaatst door eric

Misschien de spitsuren met vertraagd tot stilstaand verkeer op het net


Jammer dat de herfst voorbij is, hadden we de blaadjes de schuld kunnen geven [:D]

Johnnytrein

Ja en aan de schoolvakantie en feestdagen ........... ook niet zeker. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

janjozef

Ik heb wel de indruk dat het traagheidsprobleem een avondprobleem is en dus veroorzaakt door de hoeveelheid mensen op de server en op het ganse internet.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Havoc

Ik snap het ook niet goed. Nu (ongeveer 13h) ging deze draad direct open. Na het sluiten ervan en naar die van Fremo gaan na 2 minten nog niets. Even "stop" en "reload" en hij staat er direct...

Of zit er teveel volk op de server van Metamedia?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

treinbeginner

Heb het ook voor maar dan ga ik tijdeljke bestanden wissen en cookies in extra van windows .Dit geeft meestal een heel goed resultaat.Aan te bevelen.[:)]
 

Gerolf

Dat vanzelf uitloggen heb ik ook al een tijdje. Misschien moet ik ook maar eens een internet-grote-kuis doen. Hoewel ... binnenkort heb ik (eindelijk) een nieuwe PC ... [^]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

eric

Het is blijkbaar nog niks verbeterd. Er is toch iets mis op deze site
Wordt er aan gewerkt ??????

Peter

Een anti-virus programma houd ook niet alles tegen.
Je kan best eens een goed anti spyware programma installeren zoals Hitman Pro, Ad-aware, spybot of zoiets.
Hitman is volgens mij het meest aanbevolen omdat dit verschillende anti spyware prodramma's direkt na elkaar draait. Je zou er van schrikken als je ziet wat er allemaal op je computer staat (spyware) en nee !! dit komt niet enkel door naar erotische websites te gaan. Ook door het dowloaden van muziek e.d. al dan niet via P2P of shareware haal je ongewild spyware binnen die het surfen en/of het gebruik van je normale pragramma's enorm vertraagd.
Een goede raad: installeer altijd !!! een fire-wall, een anti-virus en een anti spyware prog. Daarmee ben je in ieder geval voor 99% veilig.
Met vriendelijke groeten
Peter