Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Hallo

Gestart door Luc160, 13 maart 2013, 00:15:05 AM

Luc160

hallo,

50 jaar, al jaren bezig met treintjes in N-schaal (+/- 25 jaar), regelmatige lezer van het forum toch eindelijk lid geworden.

Meegewerkt aan verschillende projecten (vb N160) maar nog niet geslaagd om een eigen baan te maken.

Ga trachten hier ook een bijdrage te kunnen leveren.

groetjes,
Luc V.





ToThePoint

Gegroet en welkom op het forum
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Steam.N

Welkom, Luc.
Veel modelbouw plezier en -succes !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Frank_N

Aha  :)...een N spoorder erbij!
Welkom Luc !
Groet van Frank

railrunner

Hi Luc,

Eindelijks op het forum gesukkeld? 

Ik waardeer enorm dat een stiekeme N-liefhebber zich toch kenbaar maakt.  Volgens mij zijn er nog van die mensen (die ik al dan niet ken) die veel lezen op dit forum, maar zich niet kenbaar (willen) maken.  Dus kunnen we de moed van Luc alleen maar toejuichen.  Wist je dat er in Belgie minstens 250 N-rijders zijn?  En dat is volgens mij maar een topje van de ijsberg. 

railman56

welkom luc
hopelijk veel plezier hier in ons midden
al plannen om een baan te maken?
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Gerolf

Welkom, Luc. Tof dat je komt meedoen op ons forum.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

De N Spoorder

         

                                                Hallo Luc,


   Welkom op dit leerzaam en interessant forum.


Vgr, De N Spoorder

Luc160

plannen genoeg voor een baan, iets met een containerterminal of chemiebedrijf (werk gerelateerd).
vooral bezig met gerief te verzamelen en ooit als ..... ?