Zelf bouwen van station

Gestart door adrievans, 10 maart 2013, 18:04:22 PM

adrievans

De eerste muur geverfd,dit is een muur die je niet ziet (hier komt het hoofdgebouw tegen) dus ideaal om wat te proberen.
Ik ben er zelf wel blij mee,wat vinden jullie?

Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Peter

Hallo Adrie.
Zeer goed gedaan wat betreft de verschillende tinten van stenen.
Persoonlijk zou ik de voegen iets donkerder maken en de hele muur nog een washing geven, met heel veel verdunde donkerbruine/donkergrijze verf om de properheid van de stenen iets te temperen.
Dat is geen kritiek wat mij betreft, enkel en alleen hoe ik het zelf nog zou doen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Adrie, erg goed gedaan, lijkt me,.
Ik volg Peter ivm washing.
Goed bezig, in elk geval  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Goe bezig, Man!

Ik volg de wash-suggestie ook, maar zou die pas doen als je gebouw klaar is - dan heb je geen ongewassen spleetjes  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

adrievans

U vraagt wij draaien.
Ik heb alleen een wash gedaan,op een proefstukje werd het in combinatie met grijzere voegen wel heel erg donker.

Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Michael

Adrie ik vind dit er erg goed uitzien, subtiel niet nieuw meer.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

gardevil

Veel beter nu, lijkt meer op een muur die lijdt onder de weersinvloeden. Het oogt veel minder gemaakt (nieuw).
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

adrievans

Tussen allerlei onderhoudsklusjes in de tuin en het huis door nog wat verder gegaan.
Dacht dat hobby rustgevend was,maar na het steenjes verven van 1 zijde denk ik daar iets anders over.
Ergste is dat ik nog maar op de helft ben van dit gebouw. :(

Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

oetbeem

Heel mooi gemaakt!
Hobby kost nou eenmaal tijd dat is niet anders maar het resultaat, daar gaat het om ;)

Mvg Danny

banner by oetbeem, on Flickr

OlivierV

Dat resultaat, om je vingers van af te likken indien het chocomousse zou zijn.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

dit gaat zo te zien een mooi bouwwerk worden, met oog voor detail en met liefde gemaakt.
Geduld, fijn werk en  een vaste hand zijn de 3 basis vereisten voor zo iets en ik heb de indruk dat die hier wel aanwezig zijn.   Sjiek !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Sattrickske

Hier moet ik ook effe op reageren, om zeker de vooruitgang te blijven volgen.  Ik ben zelf bezig met een scratchbuild seinhuis, dus zeer gelijkaardig.  Mijn draadje moet ik hier nog aanmaken (staat op dit ogenblik op het forum bij de buren).
Maar dit wordt inderdaad een knap staaltje bouwtechniek, zeer knap uitgevoerd en heel precies uitgevoerd.  Supermooi!

adrievans

Au,au,au,stop even met die schouderklopjes,het begint zeer te doen. ;D
Even terug op aarde,ik ben bij lange na nog geen super bouwer,jullie zien ze niet maar hier en daar zit toch behoorlijk wat foutjes.
Maar dat hoort bij het leerproces. :-[
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Sattrickske

Volledig mee eens, maar je begin is al heel goed en dat is dan toch al een serieuze basis voor het vervolg.
Wat ik al gezien heb, getuigt van enorme precizie en dat belooft alleen maar goeds.

adrievans

Te lang geleden dat ik iets gepost heb,ik ben bezig te proberen zelf buitenlantaarns te maken.
De bovenste is gewoon een ledje verbouwd tot lampekapje,de onderste is van messing buisjes en een smd-ledje.
De laatste heeft mijn voorkeur,alleen wil ik hem nog wat ouderwetser eruit laten zien.


Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.