Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM TMM Modelbaan bijeenkomst Aalst 23 maart

Gestart door wouterdt, 10 maart 2013, 10:02:52 AM

philippe_007

Wel ik heb interesse om eens te komen kijken naar de baan.
Momenteel heb ik wel geen tijd om zelf een module te maken, ben vollop bezig met een minibaantje te maken, deze moet klaar zijn tegen oktober 2014   ;D
Maar wie weet wat de toekomst brengt.

Mijn zoon zal ook van de partij willen zijn ;-) dan heb ik geen reden om niet te gaan
tot zaterdag

doomslu

Ik vertrek over een uurtje.
Tegen een uur of 2 zal ik er (met wat meeval) zijn.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mivc057

Wees voorzichtig op de baan  en tot deze namiddag  ;)

Jurgen

Hopelijk ga je niet met de trein want het sneeuwt hé!  ;D


Oeioei, oeioei, straks alle NMBS-medewerkers op mijn dak...  ;D :P
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

philippe_007

Ik vertrek nu (alle bijna), tegen 16u ben ik er .
tot straks allen

Metpetergaathetbeter

eveneens om 16 uur toegekomen, moest normaal werken, maar wegens persoonlijke omstandigheden toch thuis en meteen geprofiteerd om tot daar eens te rijden, enkele forumleden begroet en bij ons vertrek was Luc bezig met artikels voor komende boekjes denk ik, hoewel hij het achterse van zijn tong niet  liet zien !
Helaas was de opkomst eerder aan de geringe kant, het weer ?

Verder een kleinserie-fabrikant die vergezeld van een Loebas tegen het lijf gelopen en met andere forumleden  even een drankje genuttigd in de plaatselijke bar !

Groeten Peter ;)

mnieuwlaet

was er iets vroeger dan 16 u en dacht dat die loebaskes hun gelazerd huizeken hingen verloten? De plooiers ;)

Het was plezant om eens een babbelken te doen met enkele forumleden.
Hopelijk kunnen we deelnemen aan euromodelbouw in Genk met de forumbaan, duimen.

doomslu

Ben thuis!
De opkomst was inderdaad niet fenomenaal, maar de kwaliteit was er!  ::)

Diegenen die er waren hadden interesse in het project en verder was het een gezellig gekeuvel onder (hoofdzakelijk) forumleden.
De 580 Km rijden waard, vind ik.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

Voor mij was het maar 60km, heb interesse om zo'n module te maken, maar eerst ga ik mijn "minibaantje" afwerken. Deze moet klaar zijn voor ergens in oktober 2014  ;D

mivc057

Aan allen die de (soms heel verre) verplaatsing gedaan hebben, bedankt.
Het was een fijne namiddag met veel spoors gebabbel. Het is te hopen dat de inzet de modulebaan ten goede zal komen.

doomslu

Vergeten te zeggen: bedankt aan de vrienden van Aalst voor de organisatie.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

argilla

blij te horen dat het een hoogstaande ontmoeting was Luc, proficiat aan de organisatie. ;) en zo als het cliché luid niet de kwantiteit maar de kwaliteit telt
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

wouterdt

Bedankt aan iedereen die aanwezig was.
Voor diegenen die de bijeenkomst gemist hebben, op 6 - 7 april is er ook opendeur waar de modulebanen ook kunnen bezichtigd worden
http://www.ovmv.be/index.php/opendeur-2013

OlivierV

Prima dat ze op de opendeur er ook staan, want ik was van plan naar de opendeur te gaan.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Koen

Bedankt aan de organisatie van de club. Voor mij was het alvast een geslaagde bijeenkomst.
Helaas was ik beperkt in tijd door de huiselijke verplichtingen maar desondank heb ik leuke en interessante gesprekken gehad.
Na dit bezoek ben ik meer dan ooit er van overtuigd om de weg in te slaan van de modulebouw.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren