Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Opendeur OVMV Zaterdag 6 en Zondag 7 April

Gestart door wouterdt, 09 maart 2013, 13:07:28 PM

OlivierV

Zo, daarnet reeds terug, kleinigheidje gekocht, banen aanschouwd, babbeltje met Paulogic, PeterC en zoon, SuSke en Michel ontmoet.

Straks plaats ik nog wat foto's.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

eric

Citaat van: OlivierV op 06 april 2013, 13:17:30 PM
Citaat van: doomslu op 06 april 2013, 09:27:24 AM
Pas op voor omvallende potjes, met die rugzakken...  ;)
Ik kijk uit ;) (Kijkuit is trouwens de naam van een gemeente die op de lijn van A-pen naar Roosendaal ligt).
Kijkuit is geen gemeente maar een stopplaats op lijn 12 tussen Kalmthout en Heide (Kalmthout)

PeterC

Wat een ruimte!  De banen zijn zeker de moeite!

Gezellige namiddag doorgebracht.  Babbeltje hier, babbeltje daar, op tijd en stond de keel gesmeerd en enkele zaken op de kop getikt (voor Michiel, en deels ook voor mij).
Groetjes, Peter


OlivierV

Citaat van: eric op 06 april 2013, 20:46:31 PM
Citaat van: OlivierV op 06 april 2013, 13:17:30 PM
Citaat van: doomslu op 06 april 2013, 09:27:24 AM
Pas op voor omvallende potjes, met die rugzakken...  ;)
Ik kijk uit ;) (Kijkuit is trouwens de naam van een gemeente die op de lijn van A-pen naar Roosendaal ligt).
Kijkuit is geen gemeente maar een stopplaats op lijn 12 tussen Kalmthout en Heide (Kalmthout)
Dan moet het een soort van lokale plaatsnaam zijn, het ligt inderdaad tussen Kalmthout en Heide als je op google maps kijkt. Zoiets als Lokeren Heikant dan, maar dan nog kleiner.

Enfin hier alvast de foto's

Kerkeveld in H0




Spoor 1 of 0


MSM Moduelebaan


Spoor 0




Aalst anno 2000








Voila, geniet ervan.

- Kerkeveld was mooi, enkel was er niet zo veel verkeer op te zien, maar dat geeft niet, de impressie was er wel.
- De grote baan op het eerste verdiep met de module erin van de schroothandel was zeker imposant te noemen, toch weer wat anders dan dat h0.
- De spoor 0 baan boven in aanbouw belooft heel wat te worden, het station ziet er in elk geval al zeer gezellig uit.
- Uiteraard was de baan Aalst anno 2000 op zijn minst imposant te noemen, de sfeer klopte in elk geval met het station.
- De msm modulebaan vond ik dan weer iets apart, maar het heeft wel zijn nut uiteraard, leuke kleine thema's die met mekaar verbonden worden door spoor.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dieselfreak

Compleet off- topic maar Kijkuit was ook een halte op de verdwenen spoorlijn Mechelen- Terneuzen:

http://www.stationsweb.nl/afbeelding.asp?dir=kijkuit&num=3

Tot zover dit uitstapje naar Kijkuit.
MC