Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

Martin Welberg

Ca va of zoiets  ??? Heb m'n tolk bij me  :P

SuSke

"une bière" of "un vin" is veel belangrijker, je zou van dorst omkomen anders  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: SuSke op 17 juni 2015, 10:42:58 AM
"une bière" of "un vin" is veel belangrijker, je zou van dorst omkomen anders  ;)

Nederlanders drinken "su doranz" Frans!
En het rijmt nog ook! ;D ;D

;)

SuSke

Maar ik twijfel of MArtin daarmee tevreden zal zijn  ;)

Trouwens laatst in Antwerpen iemand achter een "Su doranze van appel" horen vragen  8) geef niet aan welke nationaliteit  :-X

Soit, doet niets af aan de prestaties die Martin neerzet en wil delen met ons.
Succes in Sedan Martin.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: SuSke op 17 juni 2015, 10:52:10 AM
Soit, doet niets af aan de prestaties die Martin neerzet en wil delen met ons.
Succes in Sedan Martin.

Uiteraard!

+1

;)

Martin Welberg

Deux bierre gaat ook nog wel, veel meer moet het niet worden...het enige wat ik verder an Frans ken is uit een beruchte songtekst en dat zeg ik liever niet tegen treinmannen  :P ;D

sdz1976

En zeker al niet met een hese stem ;D
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

vyncky

het woord magnifique zal hij veel horen, en dat verstaat iedereen :)

en nu terug prachtige plaatjes laten zien  :D

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Martin Welberg

Hang op dit moment met m'n kop onder de baan, beetje besturing aanpassen, programmeer spoor inbouwen...draadjes draadjes..Mijn digitrax systeem met een PR3 in combinatie met JMRI..kan eenieder met een smartphone mijn treintjes rijden..

Martin Welberg

Met  3 shows in het verschiet eind september en de eerste 2 weken van oktober maar weer eens aan de slag met Mara Harbor.Was niet zo gelukkig met het groene pandje dus maar een nieuwe gemaakt, 2 stenen muurtjes een paar planken er tussen en toch nog een vleugje groen....







Golfplaten dakkie, lekker roestig...ga er eens kijken of Vallejos chipping medium ook op die dingen werkt..

Gerolf

Leuk gebouwtje, maar ik vind de combinatie dikke stenen muur + planken zijkant toch wel raar.  :-\
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Martin Welberg

#867
Ik eigenlijk ook wel maar ergens een voorbeeld gezien, ben aan het zoeken..

Gorillapod en een selfiestick gekocht. Past goed op het statief. Wat knoeien met de telefoon..


Martin Welberg

Paar snelle platen. Zondag hobbydag..






vyncky

Prachtig Martin!

Hoe krijg je die bakovergangen zo prachtig weggewerkt?
Ik vindt dat je dat je dat goed hebt gedaan. ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)