Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

Gerolf

Inderdaad een veel betere zee/rivier  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

stoomloc

Hallo Martin,

Ik volg al geruime tijd in stilte je vordering met je project : fantastisch gewoon. Hopelijk mogen we verder genieten van je modelbouwkunsten verder genieten in 2015  ;).

Wim

Martin Welberg

Mijn dank heren !

Zal ook in 2015 aardig doorbouwen, streven is om de baan met de US convention in Rodgau helemaal af te hebben...( ??? is een baan wel eens af)

sdz1976

Een baan is idd nooit af, er komt enkel een punt waarop je redelijk tevreden bent en je dringend aan iets nieuws wil beginnen :)
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Martin Welberg

Dat heb ik halverwege al  ;) ;D

sdz1976

Aan iets nieuws beginnen , bedoel je :)

Je wilt niet weten hoeveel projecten ik lopen heb ::)
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Martin Welberg

Beetje smeren op wat kolenbakkies, ben me van de 18' ers nog niet zeker, vindt de trucks een beetje aan de brede kant. Misschien maar vervangen door BVM t-2's..






RD25

Martin ............................



;)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'


sdz1976

Vind het cool te zien hoe Mara harbor meer en meer tot leven komt met oa je fraai verweerde wagons .

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

evan

Ik denk dat ik maar ns naar Rijswijk ga komen :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Martin Welberg

Hey Samuel dank je !...Gezellig Evan, zal een plekkie vrijhouden in de stand  ;)

vyncky

Citaat van: milocomarty op 05 januari 2015, 20:49:52 PM
Hey Samuel dank je !...Gezellig Evan, zal een plekkie vrijhouden in de stand  ;)

Om mee te knutselen zeker  ;D

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Martin Welberg

Als Evan dat wil  ;) ;D

Zo aantal van die kolenbakkies gedaan, paar kleine details als styrups en breakwheels te doen..en uiteraard meer zwartgrijs gruis. Stoor me eigenlijk nog steeds een beetje aan de in mijn ogen te brede trucks, maar laat het maar effe zo..












evan

Ik kom zondag waarschijnlijk een bezoekje met veel belangstelling brengen :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.