Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

Martin Welberg

Hmmm 185 modules is idd wat van het goede. Bedoelde de bakken van 185cm  ;) ;D

Enneh plaatjes altijd welkom  :)

Kautenbach

bij deze, nog meer nodig 8)? ik heb nog wat Amerikaans tandradspoor enzo ;D










Martin Welberg

Lekker, fijne plaatjes  ;D 8)

Martin Welberg

Vandaag hemelvaart, mooi dagje om aan de modules te werken, maar 's bezig met het bepalen van de achtergrond hoogte....



alle houten kademuurtjes aan de voorzijde van de baan bekleed...



en wat rocky business gecombineerd met een kleine steiger voor een klein kreeften restaurant (idee effe geleend van Troels)









aardig tevreden over de gedane arbeid vandaag...

Stedahult

Lekker bezig gozert! Was zeker een goede dag om te bouwen  ;)
Vandaag trouwens gewoon weer hoor...
Mvh. Steef

Kautenbach

mooie doorkijk strakjes als er treinen tussen de gebouwen door rangeren! pas je hier een andere bekleuring toe van je rotsen, of zit je zwarte onderlaag er al op?

Martin Welberg

Vandaag tussendoor nog effe wat gewoon werk klaarmaken Steef  ;) Heb 's wat zwart door de gipspasta gemikt, hierna de standaard zwart/bruine RAL 8022 meuk erop..

Martin Welberg

Druk weekend met voetbal , BBQ na de tijd (op de fiets naar Enschede ) , verjaardagje op zaterdag...beginnetje gemaakt met schilderwerk van de rotsies en een paar mockups meer op de bakkies gezet..





Sommigen zullen me voor gek verklaren, maar heb een begin gemaakt wat in elkaar te frobelen aan de achterzijde van de bakkies. Strakkies bijna niet zichtbaar maar denk dat de pandjes met hun kont op een steiger er toch wel goed uit gaat zien..





hopelijk morgen nog wat dingetjes voor ik 'm weer voor 3 dagen aftaai naar Duitsland...

Martin Welberg

Zo topic maar 's onder het stof vandaan gehaald, klein beetje gedaan. Wat plankies op het dek voor het restaurantje en een voorzichtig begin met de dikke topbalken op de werf...







hopelijk vindt ik deze week nog een paar uurtjes meer..

dani

man, wat een onderneming is dit !     Je moet inderdaad heel veel geduld hebben om dit zo allemaal af te werken.
Mooi om te volgen, in elk geval.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Martin Welberg

Thnx Dani, valt wel mee dit projectje als je het vergelijkt met de baan in duitsland  ;)

oetbeem

Ziet er erg mooi uit :)
Wat een werk gaat daar nog in zitten zeg :O

Mvg Danny

banner by oetbeem, on Flickr

Martin Welberg

Hopelijk valt het nog mee, wil er mrt 2014 mee klaar zijn  ;)

Martin Welberg

Paaltjes paaltjes paaltjes, begin gemaakt met de schilder klus. Dat met die balkjes erop ging niet zoals ik dacht, dus maar stuk voor stuk schilderen. Wil een wat gammele uitstraling dus niet teveel dwarsplanken....





da's het dan voor nu, weer 3 daagies naar duisterland...

bartv

Zeer mooie constructie. Ik blijf je linkse volgen om te zien hoe dit afloopt.

Greetz Bart