Structon railbouw set van M

Gestart door svvander, 14 januari 2006, 19:01:21 PM

svvander

Misschien niet iets echt Belgisch, daarom ook mijn vraag.
Kan de Stucton railbouw set van M?rklin 28451, ingezet worden op een Belgische baan? Of heeft dit soort trein, nooit de Nederlandse grens overgestoken om hier sporen te leggen?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Mr-tsjoektsjoek

Hallo Sven,

Structon heeft een afdeling in Belgi? (Structon Belgi?), de zetel ligt in Merelbeke denk ik.

Of de bedoelde werktrein al naar Belgi? gekomen is kan ik niet zeggen.
Wel weet ik dat de Belgische afdeling geen zware railbouwmachines heeft.  Ik bedoel onderstoppers, ballastprofielploegen,...
Structon heeft de HSL lijn 4 (Antwerpen -  Nederlandse grens) aangelegd.  Deze werd onderstopt door de Nederlandse onderstoppers, de laatste pas werd gegeven door de onderstoppers van Vossloh.

Ik ben momenteel aan het werk in Antwerpen-Centraal, aan de aanleg van de HSL sporen op niveau -2.  Structon is daar aan het werk aan de bovenleiding met een Nederlandse bovenleidingstrein.

Mits wat 'goodwill' of noem het creativiteit kun je gerust je Structon werktrein inzetten op een Belgische baan.

Groeten Mr tsjoektsjoek.




Wat baten biels en rail als de trein niet rijden wil ?