Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

onze banen

Gestart door ysbeer, 14 januari 2006, 16:55:59 PM

Gerolf

#270
citaat:
Geplaatst door loebaske

ja Erwin, als me u daar de raad geeft om verder tegaan
dan moet je niet stoppen h?, want heb ondertussen al
ferm genoten van je beeldjes. En bij jou lukt het om
hier wat beeldjes te plaatsen, ondertussen is dat bij
me nog niet gelukt [V][V]

Er bestaat een draadje met uitleg over hoe je foto's moet plaatsen op dit forum. kijk maar eens bij 'alle rubrieken'
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

#271
citaat:
Geplaatst door renstimpie

http://www.ikbener.be/module%201/Welkom.htm

Mijn voorlopige site met de foto's van mijn eerste module, in aanbouw.  Toch nog een woordje uitleg:  Ik heb vorig jaar twee modules kunnen kopen van Paul Besson.
Bedoel je misschien Bellon? In ieder geval: leuke foto's . De link naar MTD vind ik niet slecht. Ik weet zeker dat anderen dat ook goed vinden[:o)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

renstimpie

#272
idd, Bellon.  mijn excuses, ook aan Paul natuurlijk.
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

Koen

#273
@Eric,

Bedankt voor de foto's. Dit ziet er in ieder geval goed uit. Ik denk dat ik het idee van de glijpassing maar gaan laten varen en op uw manier ga uitproberen. Alvast bedankt voor de goede raad.

@Ervin,

Zeker niet stoppen met foto's plaatsen h?. E?n foto zegt meer dan duizend woorden, dus ga je gang!
Nooit te oud om te leren

ERVIN

#274
citaat:
Geplaatst door Koen

@

@Ervin,

Zeker niet stoppen met foto's plaatsen h?. E?n foto zegt meer dan duizend woorden, dus ga je gang!



Komt in orde!![;)]

fabian

#275
mijn baan is echt heel mooi nu ik heb er al heel veel aangedaan maar ik kap er nooit mee.

ERVIN

#276
http://s24.photobucket.com/albums/c33/ervingti/

Je kan hier nu al mijn foto's van mijn baan zien.
Er gaan er ??n van de dagen nog enkele bijkomen,want mijn sporen van mijn doorgaand station liggen bijna allemaal op hun plaats.[:p]

n/a

#277
Ik ben steeds een beetje met mijn site bezig.. Natuurlijk ook met de baan! Ik ben aan het prutsen met verlichten, voor in het station en zo'n seinhuisje, het wordt iets met kerstverlichting, had ik namelijk nog liggen. En benondertussen ook bezig om een berg/tunnel te maken, maar hoe ik dat doe ben ik nog niet echt uit.. wel met piepschuim de groffe vorm, en dan kippegaas, en kranten en dan gips... Ben dus met vanalles bezig! Maar ook met mijn site zo nu en dan.. Staat hier wel onder in mijn naam!

deRossa

loebaske

#278
De basis kun je doen met piepschuim, en in deplaats van
kippegaas, gebruik je beter muggegaas is soepeler in
gebruik, en dan aankleden met keukenpapier die in
de gips is gedrenkt, of strukken gordijn in gips,
persoonlijk gebruik ik geen gips, maar plaaster,
is minder rap droog en kan men dan nog bijwerken.
en dat is soms belangrijk als je natuur getrouwe
rotsen wil maken.
Groetjes Eric

tony

#279
Hallo
Hier mijn vorige N-baan. Ondertussen al weer afgebroken omdat er teveel plaatsen waren waar ik moeilijk bij kon.
Gr Tony

http://s52.photobucket.com/albums/g13/tonyvr_2006/


janjozef

#280
Login en passwoord gevraagd

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tony

#281
hoe kan ik jullie dan toegang geven.
Gr Tony

Gerolf

#282
citaat:
Geplaatst door tony
hoe kan ik jullie dan toegang geven.
voor zover ik photobucket ken: zoiets kan je instellen bij je account-specificaties.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

rixke rail

#283
Inderdaad,
zoals Gerolf zegt : in uw album rechts boven klikken op "Account options".
Dan bij "Album options" vind je "Make public" en daar dan het "yes"-bolletje aanklikken. Dan wordt uw album voor iedereen zichtbaar.[:D]
Modelspoorse groeten,
Eric.


http://photobucket.com/albums/h13/rixkezrail/

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

tony

#284
OK hetzou nu toeganglijk moeten zijn
Bedankt