Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

onze banen

Gestart door ysbeer, 14 januari 2006, 16:55:59 PM

doomslu

#15
Hey Wim, zou het mogelijk zijn een plannetje te publiceren ? Kan altijd nuttig zijn voor de mannen die in de plan-fase zitten.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steven86

#16
citaat:
Geplaatst door ysbeer
De brug is gemaakt ui een Kibribouwdoos (nummer even kwijt)ik heb he profiel even op gemeten ,maar of dat natuurlijk helemaal op schaal is weet ik niet.

De drager onder is een T (tee)profiel 4.5 mm breed (horizontaal deel)
en de poot die naar boven wijst is 4 mm hoog.
Dit profiel met vrijwel de zelde maten in kunstof is er ook van die
amerikaan op wiens naam ik nu niet kan komen
hopelijk heb je er wat aan



Absoluut. Hartelijk dank!

glamo

#17
echt knap WIM, mooie baan.
hopelijk zetten er nog mensen wat foto's  op het forum.

mvg KURT
 

55erke

#18
Waarschijnlijk al wel eens gezien ,mja:


Groeten
Johan
www.loccollector.be

janjozef

#19
schoon baantje mag echt gezien worden.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Rochevalien

#20
55erke,ik denk dat je perrons wat aan de hoge kant zijn(enfin ik w??t het gewoon)en wat zou je denken van een achtergrond? ik heb zelf maar een "gewone" lucht-blauwe maar dat is al veel beter dan
helemaal geen achtergrond.

Gerrit

Kedeng Kedeng

#21
Allee ik zal dan ook maar mee doen



En deze omdat ik hem schoon vind

Koen

#22
Jullie staan al een heel stuk verder dan ik. Ik ben nog steeds bezig aan de basisopbouw. Een impressie van mijn baan.









en als laatste een detailfoto



Koen
Nooit te oud om te leren

ysbeer

#23
koen
Dat wordt wel wat,mooie stevige tafel,prachtige spiraal,en vooral netjes bedraad met klemmen,zet je alles op papier wat je aansluit??
Dat scheelt later weken zoeken.

een puntje ,ik zou de bruine ballast wat op kleuren met grijs en zwart,en tussen de sporen kleine koolaspaadjes maken,nu is het zo clean.

maar verder hartstikke goed begonnen ,doorgaan zo

succes,

wim

Koen

#24
Hallo Wim,

Ik maak inderdaad klemmenlijsten. Dit maakt het zoals je opmerkt een stuk gemakkelijker om nadien te digitaliseren.
De eerste ballast is inderdaad te clean. Ik heb op dit forum veel gelezen over mogelijke kleurcombinaties, wat ik aan het uittesten ben op proefstukken (niet op de baan). Ik hou uw opmerkingen in gedachte en zal dit zeker nog aanpassen. Bedankt voor de suggesties.

Koen
Nooit te oud om te leren

doomslu

#25
Koen, dat is ook geen klein baantje zeg !
Je zal je de komende jaren niet vervelen [;)].
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

#26
@Doomslu,

Ik zal inderdaad nog wel wat werk hebben. Desondanks is er een aansluiting voorzien dat ik kan uitbreiden met een modulebaan. Dit is voor dit of volgend jaar voorzien. Alles zal ervan afhangen hoeveel tijd ik kan vrijmaken en hoever de verbouwingen in huis gevorderd zijn. Zodra alle kamers afgewerkt zijn, komt het tweede gedeelte van de zolder vrij en kan ik uitbreiden.

Koen
Nooit te oud om te leren

ERVIN

#27
WAAW Koen,prachtige baan man.
Echt bangelijk!!![:0][:p]

Gerolf

#28
Koen: knap, man! [:0]
Mooi houtwerk, het lijkt een mooi sporenplan (heb je een tekening? [:p])
Ik denk dat je qua verhouding opbouw/afwerking ongeveer op mijn resultaat zit [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

D_Loc

#29
Wat een banen, wat een banen [:p]!
Het enige baantje wat ik af en toe leg is een cirkeltje van een startset om nieuwe lok of een aanpassing aan de loksound te testen, maar daar zal ik maar geen foto van plaatsen[:o)]
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk