Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

photobucket werkt niet meer, testen met andere server...

Gestart door Michiel, 02 maart 2013, 21:32:01 PM

Michiel

Hoi iedereen,

Ik heb problemen met photobucket. Ik kan niet meer uploaden. Te veel geëmmer met deze prentjesemmer de laatste tijd. Dus ik zoek een andere emmer.

Sorry voor de volgende beelden die wel of niet verschijnen of verdwijnen. Ik zit even in de overgang...  ;)

Test met Google+...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

itchy

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Michiel

Pink Floyd inderdaad, Animals! Blijf ik een heerlijke LP vinden.

Dat je ziet dat het Pink Floyd is, is al een goed teken. Het prentje is dus publiek bekijkbaar. Maar ik vermoed dat ik een link heb gebruikt van een tijdelijke copij in Google's prentjes-cache. Ik vrees dat na een paar minuten of uren het beeld zal verdwijnen. Afwachten dus...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

OlivierV

Ik heb een tinypic-account, al jaren, en alles wat ik er van begin af aan tot nu toe heb opgezet staat er nog op.

Google+ zou het ook moeten doen en via dropbox zou je ook moeten kunnen werken, normaal maar tot 2GB gratis, maar je kan snel zonder bij betalen aan meer geraken (dankzij UGent zit ik op dit moment aan 15gb online gratis opslagruimte).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Michiel

@Olivier, bedankt voor de suggesties. 2Gb is al tuim voldoende, want ik verklein en comprimeer mijn beelden steeds. Ik ga eens bij Tinypic rondsnuffelen, en zie of ik dat lekker werken vind.

@Rian, CD's zijn kleiner en handiger op te bergen, ze zijn krasvrijers en minder gevoelig voor stof, spatten en krassen. CD's zijn gemakkelijker op te leggen. Ze hebben een beter signaal/ruisverhouding en een grotere dynamiek. CD's verspringen niet zo gemakkelijk bij een duw tegen de tafel of rondlopen op een houten vloer. Een CD bevat meer muziek en moet je niet halverwege omdraaien. Kortom een CD heef alleen maar voordelen... MAAR, een CD heeft geen ziel.

Alleen al het ritueel om een LP op te leggen, het horen gonzen van de naald en de zachte tik wanneer het de groef heeft gevonden... Het knarsen en tikken tijdens het spelen van de muziek... en af en toe die springer... GEWELDIG is dat!  ;D

Geef mij maar LP's!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Dirky

met photobucket heb ik (voorlopig) geen problemen Michiel. Wel jammer van hun "vernieuwing" nu ik het oude gemakkelijk vond  >:(

En wat de LP's betreft kan ik je alleen maar bijtreden. De honderden LP's van vroeger heb ik hier nog steeds, weliswaar ook hun digitale tegenhangers, maar hoezen zoals Lotus van Santana en Thick as a brick van Jethro Tull kan je niet in een CD-doosje krijgen  ;)

Kautenbach

 ;D ;D ;Dheerlijk toch dit forum ;D ;D ;D ;D pink floyd, beatles (we worden oud 8) ??? ;D)


PietB

Hoi Michiel, ik gebruik tot mijn grote tevredenheid al een paar jaar ImageShack.
Een gratis account geeft 5Gb opslagruimte.
Ook heeft ImageShack een een klein pickup/drop and upload programma waarme je afbeeldingen rechtstreeks vanaf je PC kunt uploaden en evt verkleinen van de afbeelding.
De response van het programma is een url van de afbeelding die zo in een forum als dit tussen de
[img][/img] directive geplaatst kan worden.
Ook is de gepresenteerde url reklame vrij, ondanks het gratis karakter.
Het nare gevoel dat ik bij Google krijg is dat je niet weet wat Google met de door jou verstrekte informatie doet.

grt Piet.

Michiel

Thanks Piet! Nu, ik hou niet van extra programma's op m'n PC om die up/download te gaan doen. Vooral dat die dikwijl niet met Linux werken, maar alleen met M$-soft. Maar ImageShack ken ik niet. Ik g er toch eens rondfietsen.

En betreffende Google... we weten allemaal dat wat Google weet, ook de Amerikaanse overheid weet. En bij de Amerikanen ben je schuldig totdat het tegendeel bewezen is. Kijk maar naar de vernederende procedures die je moet ondergaan als transit-passagier in de US: 4-voudige douanecontrole, vingerafdrukken, scans, fouilleren, geschreven verklaringen, en als kudde vee heen en weer gescheeuwd, van rij naar rij.

Maar dat staat dan weer helemaal los van mijn problemen met photobucket!  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

argilla

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Peter

Inderdaad, Photobucket werkt nog pefekt, alleen......je moest wel zoals gevraagd overschakelen naar de vernieuwde versie.
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Tot voor kort had je de keuze bij Photobucket voor individuele upload of bulk-upload. Individueel werkt goed, bulk werkte niet. Nu hebben zijn ze overgeschakeld op enkel bulk-upload; net die versie die niet werkt! Ze knoeien teveel met hun systeem de laatste tijd
bij Photobucket. Ik ben hun geklungel eigenlijk een beetje beu en zoek nu, na 6 jaar, een nieuw thuis voor mijn foto's.

Ik weet niet waar het aan ligt dat het bij mij niet meer werkt: WindowsXP? Firefox? Flash? In elk geval, ik heb geen zin meer om telkens achter hun problemen aan te lopen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

Michiel, ik heb net die foto van de 55 opgeladen en dat ging perfekt.
Heb ook nog eens 6 foto's opgeladen (samen) in een ander folder en ook dat ging vanzelf.
Ik gebruik wel Mozilla Firefox en geen Internet explorer.
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Ik heb altijd Internet Explorer gebruikt en dat ging altijd perfect, tot een bepaald moment waar alles altijd vast liep. Vermits Firefox toch geïnstalleerd was op de PC heb ik dat maar eens gebruikt en daar werkte wel alles perfect en zelfs sneller.
Ik heb ook een tijdje Flock gebruikt wat ook perfect werkte, maar dat heb ik op mijn nieuwe PC niet meer geïnstalleerd.

Ik moet toegeven dat ik geen fan ben van hun nieuwe website, de vorige werkte aangenamer. Ik heb ook de indruk dat bij iedere update de site trager en trager gaat werken, maar dat kan ook maar een indruk zijn.

Ondertussen is trouwens de gratis ongelimiteerde emmer ook weer verdwenen. Een hele tijd terug heeft men op de website reclame gemaakt dat je kon uploaden zoveel je wou, allemaal gratis. Nu staat in mijn account vermeld dat ik al 33% van de ruimte gebruikt heb. Tja, 't is het een of het ander hé.
Als hij vol is dan gebruik ik wel een andere fotosite. Het is niet omdat ze de grootste zijn dat ze de beste en de enige zijn hé.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.