5523 als Exclusief model voor de lezers van MSM

Gestart door Binco, 01 maart 2013, 17:18:10 PM

Jurgen

Citaat van: Brossel op 06 maart 2013, 22:24:15 PM
Citaat van: modèlisme op 06 maart 2013, 22:05:53 PM
IK heb nog M2 rijtuigen groen van Märklin in stock. Ze zijn nog nieuw, niet uit de doos geweest . Kostprijs per doos van 4 rijtuigen ( geen koprijtuig ) 160,95 euro.

Welk catalogusnummer heeft die set?
Als dat namelijk de set met 4 M2 rijtuigen Märklin 43530 is, dan is deze niet te combineren met de 5523, want verschil in tijdperk.

Groetjes Davy

Waarschijnlijk wel, het is de enige set met 4 rijtuigen. 43538 had slechts 3 rijtuigen, maar was hetzelfde tijdperk en alle andere rijtuigen werden per stuk verkocht behalve de 2 sets die vorig jaar geproduceerd werden, die zaten per 5.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

De teller heeft vandaag de 200 exemplaren overschreden, na precies één week!
Een productie-start komt dus zeer dichtbij.  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

Ah,
dat is goed nieuws... nog 50 te gaan.....

@Paul,
bedankt voor het aanbod, maar momenteel ben ik niet op zoek naar de M2 rijtuigen. Eerst bepalen wat e rop mijn baan komt (heb bnl liever goederenverkeer).
De kans is dus groot dat de loc steeds alleen zal rondrijden.

prulleman

als dit goed gaat hoop ik dat er nog dergelijke initiatieven uitgaan. bv jaarlijks een bepaald model in speciale uitvoering
ik twijfel niet zunne, ik heb wel de papierkist helemaal moeren doorzoeken om het voorblad met abonummer terug te vinden ::)

Binco

Citaat van: doomslu op 07 maart 2013, 12:18:46 PM
De teller heeft vandaag de 200 exemplaren overschreden, na precies één week!
Een productie-start komt dus zeer dichtbij.  :D

Dat is goed nieuws  :D
Betekent dit dan dat het model er sneller zal zijn?
Hoe verloopt alles nu verder?  8)

doomslu

Van zodra ik meer weet krijgen jullie het nieuws.
Trouwens, diegenen die al inschreven mogen volgende week, zoals beloofd, een mailtje verwachten met wat nieuws.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OMC

Citaat van: doomslu op 07 maart 2013, 20:16:57 PM
Van zodra ik meer weet krijgen jullie het nieuws.
Trouwens, diegenen die al inschreven mogen volgende week, zoals beloofd, een mailtje verwachten met wat nieuws.

Ik kijk ernaar uit  :)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

ERVIN

Ik ben ook vol verwachtingen , en ondanks er hier foto's verschijnen van de 5523 met M2 rijtuigen zal hij bij mij vooral ballasttreinen moeten gaan trekken  ,samen met zijn broertje de 5502.  ::)

Anarchy

Die 5523 komt wel uit een heel ander tijdperk he Ervin.

MickeyMouse

Doeme, natuurlijk nergens nog een begeleidend blad, en dus ook geen abonneenummer...
Waar kan ik dat nog ergens vinden?

Geert

ERVIN

Citaat van: Anarchy op 08 maart 2013, 15:22:37 PM
Die 5523 komt wel uit een heel ander tijdperk he Ervin.

oohh maar daar zit ik niet zo mee in hoor , het is één van mijn favorieten locs  ,dus hij is meer dan welkom.  ;)

doomslu

Citaat van: MickeyMouse op 08 maart 2013, 22:06:30 PM
Doeme, natuurlijk nergens nog een begeleidend blad, en dus ook geen abonneenummer...
Waar kan ik dat nog ergens vinden?

Geert
Je schrijft je gewoon in, en schrijft in de 'vragen/opmerkingen' dat je het abonneenummer niet weet.
Ik vul dat wel in voor jou. Die inschrijvingen komen bij mij terecht, dus geen zorgen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

MickeyMouse

Citaat van: doomslu op 09 maart 2013, 00:14:40 AM
Citaat van: MickeyMouse op 08 maart 2013, 22:06:30 PM
Doeme, natuurlijk nergens nog een begeleidend blad, en dus ook geen abonneenummer...
Waar kan ik dat nog ergens vinden?

Geert
Je schrijft je gewoon in, en schrijft in de 'vragen/opmerkingen' dat je het abonneenummer niet weet.
Ik vul dat wel in voor jou. Die inschrijvingen komen bij mij terecht, dus geen zorgen.  ;)

OK, zal ik zo doen.
Bedankt Luc!!

Thommy

Citaat van: doomslu op 09 maart 2013, 00:14:40 AM
Citaat van: MickeyMouse op 08 maart 2013, 22:06:30 PM
Doeme, natuurlijk nergens nog een begeleidend blad, en dus ook geen abonneenummer...
Waar kan ik dat nog ergens vinden?

Geert
Je schrijft je gewoon in, en schrijft in de 'vragen/opmerkingen' dat je het abonneenummer niet weet.
Ik vul dat wel in voor jou. Die inschrijvingen komen bij mij terecht, dus geen zorgen.  ;)

anders moogde et mij gerust gebruiken...
loc past niet qua stelplaats hier (jammergenoeg voor het fraaie model)
Greetz

Thommy

MickeyMouse

Citaat van: Thommy op 09 maart 2013, 11:43:01 AM
Citaat van: doomslu op 09 maart 2013, 00:14:40 AM
Citaat van: MickeyMouse op 08 maart 2013, 22:06:30 PM
Doeme, natuurlijk nergens nog een begeleidend blad, en dus ook geen abonneenummer...
Waar kan ik dat nog ergens vinden?

Geert
Je schrijft je gewoon in, en schrijft in de 'vragen/opmerkingen' dat je het abonneenummer niet weet.
Ik vul dat wel in voor jou. Die inschrijvingen komen bij mij terecht, dus geen zorgen.  ;)

anders moogde et mij gerust gebruiken...
loc past niet qua stelplaats hier (jammergenoeg voor het fraaie model)

Eh, probleem is niet dat ik geen abonnee ben hoor, het blad waar het aboneenummer op staat is riebedebie... ;)
Heb mij ondertussen ingeschreven en bijkomend mailke gestuurd naar Luc.