hallo iedereen,

Gestart door alexandra, 24 februari 2013, 19:28:41 PM

alexandra

Hallo mijn naam is deberdt alexandra.
Ik ben lid geworden van dit forum om een speciale reden.
Ik ben namelijk op zoek naar een iemand regio Izegem, Kortrijk, Roeselare (of verder) die ook geïnteresseerd is in miniatuurtreinen. 
Dit is niet voor mij maar voor mijn vriend, Artologic, hij is momenteel een kleine baan aan het maken (wisselstroom) en het zou leuk zijn moest er iemand van de regio(of verder) zin hebben om te helpen, ideeën uit te wisselen, gewoon een babbeltje te maken, samen naar beurzen te gaan,......... Leeftijd speelt geen rol net als het feit of u wissel of gelijkstroom rijd.
Wij zijn sociale en vriendelijke mensen (maar hebben soms net als iedereen ook een kuren lol) en zijn gewoon op zoek naar vrienden om onze vriendenkring wat uit te breiden.
Denkt u van ik zou ook nog een vriend kunnen gebruiken of iemand om de hobby mee te delen? Wees niet bang om te reageren op dit berichtje.

Bedankt om dit te lezen
Deberdt Alexandra




railman56

welkom op het forum alexandra.
hulp kan je hier altijd krijgen, stel je vragen en er zal wellicht wel iemand antwoorden.
verder kan ik je niet helpen omdat ik van de regio antwerpen ben, misschien iemand anders?
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Gerolf

Welkom op ons forum
Hopelijk vind je aansluiting in je streek  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Alexandra, welkom hier op 't forum.
Hulp zal je zeker krijgen !    Succes met de hobby  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Alexandra, dat is mooie en edelmoedige oproep. Je springt in "de bres" voor je vriend, en voor zijn hobby. Ik hoop dat je antwoord zal krijgen op je vraag. Zelf woon ik niet in de buurt (Waterloo), maar hoop dat je uit je eigen streek hobbygenoten zal vinden. Succes!

Trouwens, Artologic, was hij eerder niet in schaal N bezig? Is hij overgestapt op H0 wisselstroom, of neemt hij H0 erbij?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

railrunner

Alexandra,

Welkom.  Waarom neem je niet contact op met de mensen van club Pacific in Wervik?  www.msc-pacific.be
Dat zijn stuk voor stuk zeer kundige modelbouwers.  Zij zullen jullie ook met raad en daad bijstaan!

De N Spoorder

                                         


                                                  Hallo, Alexander.

Welkom op dit interessant en leerzaam forum.


Groeten De N Spoorder.


alexandra

merci allemaal voor de berichtjes
Michiel hij gaat zelf eens reageren op je bericht ( k heb hem vandaag getoond wat ik gepost heb).
aan railrunner merci voor de tip ik ga het zeker eens bekijken

met vriendelijke grtjes

alexandra

Artologic

Hey Michiel,

Eigenlijk was het omgekeerd, ik was eerst bezig met schaal H0 (wisselstroom) en heb N erbij genomen, deels door plaatsgebrek en deels door gewoon interesse in schaal N. Ik doe ze dus beide :-).

Groetjes Kristof

Ps: Bedankt voor de reacties allemaal!
 

Ludwig

#9
Aha, goed om nog eens van je te horen Kristof. ;)
Het leek of je de hobby een tijdje links had laten liggen maar nu ben je toch weer op post.
Goed dat je de draad weer opneemt.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Artologic

Hey Ludwig,

Ik stuur je anders een mailtje met de "heads up", heb je nog steeds dat zelfde e mail adres?

Groetjes Kristof
 

tsjoektsjoek

Welkom Alexandra op het beste en gezelligste forum van de Benelux.
de sport verloedert
modelspoor verbroedert