Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Prijsvraag

Gestart door Steven86, 13 januari 2006, 20:27:36 PM

Steven86

Naar aanleiding van MSM 45 heb ik een prijsvraag. En de prijsvraag is:

"Hoeveel keer telt u een afbeelding van een Roco 59 model in deze MSM 45".

En dan de schiftingsvraag:
"Op 20 februari zal Steven alle MSMs van 2005 met een Roco 59 op de cover achter elkaar leggen. Vervolgens, zal een Fleischmann loc met Uhlenbrock decoder gestuurd door een Intellibox en met een sleep van 2 Roco koelwagens de totale afstand afrijden.

Schiftingsvraag 1: over hoeveel meter gaat het hier?
Schiftingsvraag 2: hoelang doet de Fleischman loc hierover in minuten en seconden?"

Antwoorden mogen ingezonden worden bij mij.

:D

Kedeng Kedeng

Wat valt er te winnen?

DelticPower

Kedeng Kedeng schreef  
citaat:
Wat valt er te winnen?


Ik waag een gokje. Een Roco 59?

Groeten jan

eibtrain

Misschien een auto-reservewiel-ventiel-dopje van Brekina? [:)]

Mij stoort het niet echt hoor, al is de 59 niet "mijn" type.
Maar vele modelspoorders hebben deze wel, gelet op het aantal dat er indertijd over de toonbank gegaan zijn.

PS: ik ben ook een M* rijder en heb zeker niet het gevoel dat Roco bovenmatig aan bod komt. (al kan de 62 voor mij niet genoeg aan bod komen[:p])

Rik

Steven86

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Wat valt er te winnen?



[;)]

Steven86

citaat:
Geplaatst door eibtrain

Misschien een auto-reservewiel-ventiel-dopje van Brekina? [:)]

Mij stoort het niet echt hoor, al is de 59 niet "mijn" type.
Maar vele modelspoorders hebben deze wel, gelet op het aantal dat er indertijd over de toonbank gegaan zijn.

PS: ik ben ook een M* rijder en heb zeker niet het gevoel dat Roco bovenmatig aan bod komt. (al kan de 62 voor mij niet genoeg aan bod komen[:p])

Rik



Mij ook niet hoor. Anders zou ik er geen ludieke prijsvraag van maken.

tonycabus

Mea culpa! Voor de openingsfoto van een KIS-aflevering heb IK aangedrongen een foto uit MSM 37 te gebruiken, omdat ik "Neerpelt" zo'n geslaagde baan vind, maar wat staat daarop??????? (buiten de overweg natuurlijk)
Juist... sorry, het was niet expres. Maar die 59 (ex-type 201) was een vaak geziene lok in Tp III-IV. Op mensen van mijn generatie (en die zitten hier veel!) denk ik dat de eerste lijndiesel van de NMBS h??l veel indruk heeft gemaakt!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Steven86

Niks te culpa. Beschouw het als een suggestie [;)]

En was mijn prijsvraag leuk of was ze leuk? [:D]

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Steven86

En was mijn prijsvraag leuk of was ze leuk? [:D]


Heel leuk! Doe me er aan denken dat als ik nog eens iets schrijf voor MSM, dat ik een 59 gebruik als illustratie. Tot nu toe heb ik alleen nog maar de Roco rangeerdiesel in beeld gebracht [^]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steven86

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

citaat:
Geplaatst door Steven86

En was mijn prijsvraag leuk of was ze leuk? [:D]


Heel leuk! Doe me er aan denken dat als ik nog eens iets schrijf voor MSM, dat ik een 59 gebruik als illustratie. Tot nu toe heb ik alleen nog maar de Roco rangeerdiesel in beeld gebracht [^]



Komt in orde. Je kan meteen een voortrekkersrol nemen en nu we allemaal kunnen etsen iets schrijven van hoe we een superingssetje voor de 59 kunnen etsen. Dan nemen we het concept basismodel superen meteen een stapje verder. [:D]

janjozef

Gelukkig is het de 59 van roco en niet dat veeeeel te dure schepsel van marklin. Uiteindelijk mijn 59en van roco rijden al 20 jaar.
Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Pascal Michiels

citaat:
Geplaatst door tonycabus

Op mensen van mijn generatie (en die zitten hier veel!) denk ik dat de eerste lijndiesel van de NMBS h??l veel indruk heeft gemaakt!


Niet alleen mensen van uw generatie [:)] Vind hem ook wel de max (samen met den 62). Toen ik nog in N reed had ik er 3 [:D]

Kedeng Kedeng

En wie heeft er gewonnen[:D]

Tom

En wat was er te winnen?
Tom

Rotsgieter

Hier volgd mijn antwoord op de vraag:2 keer de helft aan afbeeldingen, afstand 2 keer de helft en de tijd in minuten en seconden eveneens 2 keer de helft. En ga me nu niet vertellen dat mijn antwoord fout is want dat is onmogelijk.
Mijn vraag: Wat heb ik nu gewonnen ?

Mvrgr.  Hans