Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 123

Gestart door argilla, 23 februari 2013, 08:16:11 AM

chef garde

De "verassing" ipv de verrassing van Val-Rikard bij het zien van de watertorentje in Treignes was best ook plezant!  Zijn wij allen blij dat de man daar niet echt verast is!

Paulogic

Je hebt gelijk Wouter... of het werd Afval-Rikard, niet ???  ;D

Grapje he... die baan is zo mooi dat ze in een museum definitief mag plaatsnemen, samen met zwartwoudbaan, hoge lijn, enz enz...


Tot morgen in Utrecht, holland here we come. Ik zal ook langsgaan bij de MSM stand !

ps : ik ben gemakkelijk te herkennen : Blauwe Sweatshirt met 3 lijntjes witte tekst op de linkerborst.
mvg,
Paul(ogic)

Johnnytrein

Weet iemand op hoeveel loc's te teller nu reeds staat? hopelijk meer dan 80 reeds.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Herwig

Avondgroeten aan Loco, alias P.E. (??),

Danig diep doorgedacht!
Aanrader:  Wenduinse Zeewijding & Processie (Folklorestoet...) dd. 20 mei e.k.:  Wenduinse reuzen, kruwers en aanverwanten..en natuurlijk het wereldberoemde  "Trammelant"  in De Haan... .  Komt dat zien, per kusttram uiteraard.
(eventueel logement:  appartementje "De Kruwer" ,   tussen kusttramhalte Wenduine-Centrum en Manitoba.  Deze info is ... gratis)

't Beste en nog veel moed en zelfopoffering toegewenst bij de schrijfarbeid voor MSM,
Herwig..



doomslu

Citaat van: Johnnytrein op 07 maart 2013, 18:35:27 PM
Weet iemand op hoeveel loc's te teller nu reeds staat? hopelijk meer dan 80 reeds.
We zijn de kaap van de 200 voorbij. Het licht wordt stilaan groen!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN


argilla

yep het gaat gebeuren   8) 8)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Herwig

# B-Models/MSM  Reeks 55:
M.,
Laatste Forum-info dd. 07 maart ll. :     "kaap van 200 ex. is overschreden..." . 
En vandaag, 11 maartse dagen verder:  hoeveel bestelde H0-locs sindsdien?
Avondgroeten,
Herwig.

doomslu

280!  ;D

Het is dus zeker dat de actie doorgaat. Wel nog even iedereen de kans geven in te schrijven (tot 30 april).
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *