Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 123

Gestart door argilla, 23 februari 2013, 08:16:11 AM

Jurgen

Citaat van: mark7758 op 01 maart 2013, 10:22:59 AM
Bestelling 5523 komt. Ik weet mijn abo nummer niet uit mijn hoofd. :(


Dat staat op het voorblad van je MSM vermeld, net boven je adres.  ;)



@ Luc: Die Desiro is inderdaad leuk nieuws, maar het is nieuws voor 2014 en meer dan plannen waren er nog niet staat in jullie artikel. Behalve dat het een mooie prijs is valt er dus eigenlijk ook niet veel te vertellen hé?
Dat het een verrassing is, daar heb je gelijk in. Ik had eerder verwacht dat een fabrikant eerst alle mogelijke Duitse varianten zou brengen en dan pas de Belgische, maar klagen ga ik niet doen hoor. Hij is jammer genoeg ver buiten mijn tijdperk dat zich eind jaren 90 begin nieuwe millennium situeert, maar ik durf af en toe wel eens vreemd te gaan (op modelspoorvlak hé!  ;D). Wie weet is dat met de desiro ook niet zo.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

chef garde

Citaat van: mark7758 op 01 maart 2013, 10:22:59 AM
Ik weet mijn abo nummer niet uit mijn hoofd. :(

Wie wel??   :)
Even op het begeleidend A4'tje kijken dat achteraan het boekje meegegeven wordt, net boven uw naam en adres staat uw abo-nummer.

mark7758

Ja. Maar op het werk heb ik dat bladje natuurlijk niet bij me. Vandaar.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

depovero

Dit nummer is weer een pareltje.
Echter, gisteren doorgebladerd, en, over de Z-schaal, geen nieuws. Vreemd, daar er wel wat is, bij Märklin.

Hopelijk ben ik te vlug aan het lezen geweest

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

mark7758

Over die 5523. (Kan er een optie op komen om ook direct een DCC decoder te bestellen. Dan is die direct ook goed geprogrammeerd voor het licht en zo.)

Alvast bedankt. (En ook Luc voor het influisteren van het abbo nummer.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

just4fun

Citaat van: doomslu op 01 maart 2013, 09:42:06 AM
... stomers en tijdperk III diesels, maar als we de jeugd willen aantrekken moeten we dat doen met M6-rijtuigen, reeksen 18 en 13, Desiro's etc, ...
Dat zou ik zo niet durven zeggen.
Toen Sint een Piko-startset had gebracht, zei m'n spruit van toen 12: "Gelukkig, 't is met een stoomloc. Dat zijn tenminste nog echte treinen."
Paul

Dirky

idem hier met de kleinzoon (7): "ik zie 't liefst die treinen die zoveel rook maken"... ;)

maar ja, straks komt de "need for speed" en zal de Thalis het wel halen.  :)

doomslu

Citaat van: mark7758 op 01 maart 2013, 12:29:22 PM
Over die 5523. (Kan er een optie op komen om ook direct een DCC decoder te bestellen. Dan is die direct ook goed geprogrammeerd voor het licht en zo.)

Alvast bedankt. (En ook Luc voor het influisteren van het abbo nummer.)
Men kan ook de loc in 2-rail bestellen met decoder er in (+ 30 euro, dus prijs= 3-rail).
Gelieve dit te melden in het vakje bestemd voor opmerkingen en vragen...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Kan er mischien op regelmatige basis vermeld worden hoever dat het staat met de inschrijvingen?
Met vriendelijke groeten
Peter

mark7758

Citaat van: doomslu op 01 maart 2013, 14:44:49 PM
Citaat van: mark7758 op 01 maart 2013, 12:29:22 PM
Over die 5523. (Kan er een optie op komen om ook direct een DCC decoder te bestellen. Dan is die direct ook goed geprogrammeerd voor het licht en zo.)

Alvast bedankt. (En ook Luc voor het influisteren van het abbo nummer.)
Men kan ook de loc in 2-rail bestellen met decoder er in (+ 30 euro, dus prijs= 3-rail).
Gelieve dit te melden in het vakje bestemd voor opmerkingen en vragen...  ;)

Hartelijk dank. Die 30 euro betalen we graag.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Kautenbach

hahahaha, Mark, en nu weer aan het werk he ;D 8) ;)

mark7758

Wat denk je? Hoe moet ik anders die decoder betalen. We werken gewoon weer eens over. 8)
Heb jij hem ook al besteld?
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Johnnytrein

Eigenlijk feitelijk is de Luc toch veel te goed voor ons he, zomaar iemands abo nummer in fluisteren hopelijk gaat de Luc niet te rap op pensioen. ;)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

argilla

Citaat van: doomslu op 01 maart 2013, 14:44:49 PM
Citaat van: mark7758 op 01 maart 2013, 12:29:22 PM
Over die 5523. (Kan er een optie op komen om ook direct een DCC decoder te bestellen. Dan is die direct ook goed geprogrammeerd voor het licht en zo.)

Alvast bedankt. (En ook Luc voor het influisteren van het abbo nummer.)
Men kan ook de loc in 2-rail bestellen met decoder er in (+ 30 euro, dus prijs= 3-rail).
Gelieve dit te melden in het vakje bestemd voor opmerkingen en vragen...  ;)

Luc dat wist ik niet . He er eentje besteld zonder sound decoder en zou "met" een sound decoder zijn. Wat nu ?
ier is een kopie van de informatie die u aan ons gestuurd hebt... Email Adres: debruyn.ml@hotmail.com
  • Voornaam: ML
  • Familienaam: de Bruyn
  • Straat en nummer: Meerhoutstraat   90
  • Postcode: 2430
  • Woonplaats: LAAKDAL-KL.VORST
  • Land: BE
  • Abonneenummer: 5006095
  • Bestelling abonnee: 2-rail loc aan 159 euro
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

@argilla, ik neem contact op met jou, we passen dat aan.

@johnny, als ik op pensioen zal zijn zal ik nog meer tijd voor jullie hebben.  ;) Dat is echter pas over een jaartje of 10...

@peter: de stand is op dit moment 80 bestellingen. Het loopt... als een trein. Ik zou zeggen: verspreid de boodschap ook aan vrienden en kennissen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *