Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 123

Gestart door argilla, 23 februari 2013, 08:16:11 AM

Michael

Ook hier is het MSM 123 al in de bus gevallen, en wat een nieuws mannen, Luc en allen die er aan meegewerkt hebben hartelijk dank voor dit mooie nummer en de geweldige aanbieding, ik heb alvast de inschrijving bevestigd. En nu op m'n gemak het boekske lezen. ;D ;D ;D ;D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jurgen

Citaat van: chef garde op 28 februari 2013, 13:54:02 PM
Ook hier is het boekje aangekomen.  Wat mij opvalt is hoe lelijk de neus is van de Marklin 1803, het B-logo en het nummer 1803 lijken er op geknutseld.  Laat ons hopen dat dit enkel voor de fotoshoot zo gedaan is en dat het echte model veel mooier afgewerkt is!


Ik vrees dat men het handmonster gebruikt heeft voor deze foto's. Jammer want echt bevorderlijk voor de verkoop is dit niet denk ik. Niet iedereen denkt verder na bij het zien van die foto's.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

#47
Luc,

ik meende te lezen wie de winnaar was van het abonnement, maar helaas niet gezien of over gelezen !

Groeten Peter ;)

PS trouwens mooi boekje, die 62 wel leuk, heb er nog maar 15 dus die Tbl zouden er eventueel bijkunnen, die 55 is te oud voor mij, Disiro niet echt mijn ding die treinstellen, den Bob heeft verdomme toch goed kunnen zwijgen toen hij mij uithoorde wat er nog op de markt mocht komen (tijdens onze opendeurdag van die coil-set die blauwe Vtg dacht ik daar ik hem vertelde dat die Belg. die enigste van dat type die Piko maakt dat nagenoeg natuurgetrouw zijn (daar de B-Cargo een rondere huif hebben ! ; trouwens Marklin maakt als enigste de twee type met ronde huif en met punt )

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 februari 2013, 15:55:21 PM
Luc,

ik meende te lezen wie de winnaar was van het abonnement, maar helaas niet gezien of over gelezen !

Groeten Peter ;)

...
Op bladzijde 20 van het inkijkexemplaar, bladzijde 25 van het gedrukt exemplaar, staat aan het eind van het artikel de winnaar vermeld...
... het is helaas voor jou een andere Peter!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Bij deze Peter proficiat met je jaartje voor niks kijken in de MSM !  :D

Groeten Peter ;)

reeves

Pagina 77 onderaan, overzicht van de treinbaan, met in een verdoken hoekje op de grond "den tweeloop"
waarschijnlijk ligt die daar voor als er mensen flauwe commentaar oid geven ;D
geweldig

Grtn
Tom

Metpetergaathetbeter

nee dat was om terug te schieten naar degene die plaatjes kwam schieten !

Groeten Peter ;)

Binco

Vandaag ook mijn nummer ontvangen,
ziet er weer goed uit!
Ik had de indruk dat bij de bespreking van Nürnberg de commentaren bij de foto's heel beknopt waren, wat op zich geen minpunt is. Kort en bondig!

Het exclusieve model voor MSM is een tof initiatief, hopelijk volgen er nog!
-> zou het misschien niet leuk zijn moest er op de site (als deze terug optimaal in orde is) een soort teller op te zetten. Iets in de aard van "nog XXX stuks tot aan productie ..."  ;D

Het artikel over de fotografie is zeker nuttig!! (Luc ....  ;) ::))


doomslu

Meer foto's en minder bla bla was een bewuste keuze voor het artikel over Nürnberg.
Zeg gerust of dat meevalt of niet...

Die teller, daar heb ik ook al aan gedacht.  ;)
12 uur na de start staat de teller op... 29  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Leuk verhaaltje Luc over Nurnberg. (Ik had alleen die foto van die 2 verslaggevers nog moeten mailen.) 8) 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Ik lees hier weinig commentaar op de aankondiging van Piko.
Voor mij was dit toch groot nieuws in Nürnberg. Piko staat gekend om zijn betaalbare kwaliteit.
Ze hebben al heel wat treinstellen in de cataloog.
Men denkt aan een richtprijs van ongeveer 200 euro voor onze Desiro. Dat lijkt me meer dan scherp voor een treinstel.
Bovendien zullen deze stellen het landschap op onze sporen mee bepalen de komende jaren. Het lijkt me dan ook een mooie aanwinst voor de mensen die hedendaags rijden.
Niks tegen stomers en tijdperk III diesels, maar als we de jeugd willen aantrekken moeten we dat doen met M6-rijtuigen, reeksen 18 en 13, Desiro's etc, want dat is wat ze zien op de sporen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

argilla

Viola Luc, loc bestelt zie. Prachtig gewoon schitterend idee Luc, waarvoor dank !  :-*
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Johnnytrein

Ik heb ook zo ne loc voor 3 rail besteld, hoeveel zijn er nog te gaan?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

thor

Omtrent de Desiro aangekondigt door Piko, een zeer leuk nieuwtje en als model een aanwinst op de modelbaan.
Ik vraag me nu wel af, wat LSM met hun geplande Desiro, gaan aanvangen.
Voor de rest is MSM123 weer een erg leuk nummer geworden, proficiat aan alle medewerkers.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

mark7758

Bestelling 5523 komt. Ik weet mijn abo nummer niet uit mijn hoofd. :(
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.