MSM 123

Gestart door argilla, 23 februari 2013, 08:16:11 AM

Metpetergaathetbeter

die nieuwe loc zou wel eens een 13 kunnen zijn afgaande kleur en contouren (of een tweede gedacht treinstel(voeger Olaerts) in nieuwe kleurenmet tusenwagon ?

Groeten Peter ;)

doomslu

Ik vind dat het lang geduurd heeft eer er iemand een gokje waagde over die wazige foto.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Binco

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 februari 2013, 10:43:58 AM
die nieuwe loc zou wel eens een 13 kunnen zijn afgaande kleur en contouren (of een tweede gedacht treinstel(voeger Olaerts) in nieuwe kleurenmet tusenwagon ?

Groeten Peter ;)

Ik dacht meteen aan de Desiro, daar er precies ook iets rood (deur) te zien is.
Nog even geduld  ;D

Jurgen

Volgens mij gewoon de nieuwe Break van Olaerts en dat is niet echt nieuws meer. Het enige nieuws daarover is dat hij te koop zou zijn want het was ondertussen al algemeen geweten dat er een Break in de nieuwe kleurtjes kwam.

Ik ben vooral nieuwsgierig naar het budget model van Van Biervliet. Daar blijf ik nog steeds bij de reeks 51. Voor de rest is er geen enkel voorbeeld waarvan er maar eentje rond rijdt en reeds in model werd gemaakt. Ok, het TSP heeft ook nog een 51, maar officieel is die niet meer in dienst want hij is uit de geschriften van de NMBS geschrapt. Zo stond het niet bij de tips, maar anders zou ik het ook niet weten.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

thor

Waar is die wazige foto te zien?
Ben al enkele keren naar de website van Modelspoormagazine, doch daar is niks te merken?
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

doomslu

Citaat van: thor op 27 februari 2013, 13:56:54 PM
Waar is die wazige foto te zien?
Ben al enkele keren naar de website van Modelspoormagazine, doch daar is niks te merken?
Ah neen? De cover staat er toch?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

thor

Luc, niks te merken, ik kan de link wel volgen naar het forum via >> pijltjes ,doch niet naar de website van MSM,daar functioneren de >> pijlthjes niet?
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

conducteur

Het gaat over deze cover: waarbij men weer teveel moeite gedaan heeft.



Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Rian, dat was geen grote moeite hoor. We hebben het met plezier gedaan.  :D  ;D

De link naar de website: www.modelspoormagazine.com

Nogmaals: dit is een soort 'nood'-site, terwij ik bezig ben om de volledige site online te plaatsen, maar dat laatste zal ten vroegste dit weekend zijn.

Morgenvroeg komt het inkijkexemplaar, met echte cover er op!!!  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

thor

Zou het de duikbril in zijn nieuwe kleurstelling zijn?
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

reeves

Citaat van: doomslu op 27 februari 2013, 15:54:49 PM
Rian, dat was geen grote moeite hoor. We hebben het met plezier gedaan.  :D  ;D

De link naar de website: www.modelspoormagazine.com

Nogmaals: dit is een soort 'nood'-site, terwij ik bezig ben om de volledige site online te plaatsen, maar dat laatste zal ten vroegste dit weekend zijn.

Morgenvroeg komt het inkijkexemplaar, met echte cover er op!!!  :)

Om hoe laat Luc?, ik sta morgen met de vroege , kan ik misschien voor het werk al een kijken ;)

grtn
Tom

ronny-vdv

Dit interesseert mij wel :
EXCLUSIEF  model voor de lezers van MODELSPOORMAGAZINE

Ben eens benieuwd  ::)
Mvg,

ronny-vdv

Decapod

Die loc op de cover is anders ook wel niet mis. Een Nederlandse 6100? Trekt nogal op ons vroegere type 13. Was nogal wat anders als de eenheidsworstloc die nu het nummer 13 draagt. Sorry, tpIV-liefhebbers, ik vind die moderne machines maar niks  ;) .
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

doomslu

Citaat van: ronny-vdv op 27 februari 2013, 18:52:35 PM
Dit interesseert mij wel :
EXCLUSIEF  model voor de lezers van MODELSPOORMAGAZINE

Ben eens benieuwd  ::)
Ik ook... benieuwd wat jullie er zullen van vinden en of het een succes wordt.  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

vyncky

Citaat van: Jurgen op 27 februari 2013, 12:10:34 PM
Volgens mij gewoon de nieuwe Break van Olaerts en dat is niet echt nieuws meer. Het enige nieuws daarover is dat hij te koop zou zijn want het was ondertussen al algemeen geweten dat er een Break in de nieuwe kleurtjes kwam.

Ik ben vooral nieuwsgierig naar het budget model van Van Biervliet. Daar blijf ik nog steeds bij de reeks 51. Voor de rest is er geen enkel voorbeeld waarvan er maar eentje rond rijdt en reeds in model werd gemaakt. Ok, het TSP heeft ook nog een 51, maar officieel is die niet meer in dienst want hij is uit de geschriften van de NMBS geschrapt. Zo stond het niet bij de tips, maar anders zou ik het ook niet weten.

Ben je de 5166 niet vergeten? 

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)