Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Eventjes voorstellen :D

Gestart door bockie, 21 februari 2013, 22:30:20 PM

bockie

Hallo modelspoorvrienden,

Sinds vorige week eindelijk lid geworden van dit geweldige forum.
Ik ben Kim, 23 jaar, student aan Howest en actief lid in OVMV te Aalst (club is juist naast de Tragel)
Ben van kinds af aan bezig met het verzamelen van treinen (geïnteresseerd zowel in grootspoor als modelspoor) en met dank aan mijn vader van wie ik de treinmicrobe heb overgenomen.
Sedert kort ben ik dankzij de club en uiteraard dankzij modelspoormagazine begonnen met een kleine modulebaan.

Vindt het alvast een mooiste stap om nieuwe mensen te leren kennen en mooie werken/technieken te bewonderen op dit forum :D

Groetjes Kim

Dirky

welkom bockie!

(ik zou aan de naam bockie gezworen hebben dat je van Oudenaarde bent...) :)

...modulebaan... we zien graag foto's  ;)

Metpetergaathetbeter

Welkom hier op het forum !

Groeten Peter ;)

bockie

@Dinky: Das niet zo ver af hoor, woon momenteel in Geraardsbergen :D Binnenkort zal ik trachten paar foto's te maken van een houten platform dat ik momenteel aan het maken ben. Het is iets in deze aard

@Peter: Bedankt!

Gerolf

Prachtige foto, Kim  :P
Welkom op ons forum  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Welkom op het forum, Kim.
Die foto belooft een baantje vol sfeer !
Succes  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

De N Spoorder

 

                                                      Welkom op dit leerzaam forum, iKim

     Groeten ,De N Spoorder           

railman56

welkom kim
veel plezier in ons midden en inderdaad mooie foto, ben benieuwd naar het resultaat
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn