Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Bomen maken

Gestart door sneeuwregen1, 20 februari 2013, 16:16:15 PM

sneeuwregen1

Hallo mede bouwers, :D

Hier mijn eerste echte bijdrage aan het forum hier!

Mijn manier van bomen maken:

Ik heb er 2. Nr 1 is bomen van hortensia:





Hiervoor gebruik ik de welbekende hortensia bollen. Daarvan knip ik de bladeren eraf. Dan wat twijgen eroverheen doormiddel van gekleurde watten. Als laatst wat loof van busch,noch etc. en klaar:

En dan manier Nr 2: De bekende bomen van ijzerdraad. Zelfde manier als hierboven alleen gebruik je als geraamte je ijzerdraad boom i.p.v. een hortensia struik.



Ik heb van verschillende mensen opdracht gekregen om bomen voor hen te maken en als die klaar zijn zal ik er weer foto's bijzetten!
Groet Daniel

PeterC

Daniel, zie PM ivm de foto's.
Groetjes, Peter


railman56



bomen uit hortensia: zie MSM 102  ;)
daar heb ik ooit eens een artikel over geschreven.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Ronald

Citaat van: sneeuwregen1 op 20 februari 2013, 16:16:15 PM
(behalve ze van beneluxspoor te halen heb ik namelijk ook een draadje. maar dat mag niet)

Dat is deeplinken en verhoogd het dataverkeer op hun site. Dus daarom hebben zij dat geblokkeerd. Beter iets als photobucket of iets dergelijks gebruiken als host, dan kun je op meerdere forums plaatsen.

sneeuwregen1

De foto's staan er nu goed op!

groet Daniel

Steam.N

Citaat van: sneeuwregen1 op 20 februari 2013, 16:16:15 PM
... Hier mijn eerste echte bijdrage aan het forum hier!...
Die bomen zien er niet mis uit, in tegendeel !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }