Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

O schaal modules

Gestart door argilla, 18 februari 2013, 11:40:11 AM

Havoc

Zouden jullie het erg vinden om niet de "citaat" knop te gebruiken? Die foto's kennen we nu onder hand al van buiten...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

Je kan uit de "citaten" de foto's gewoon wegpoetsen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: SuSke op 26 juni 2013, 13:42:50 PM
Je kan uit de "citaten" de foto's gewoon wegpoetsen.
Dat doe ik meestal ook, als het herhalen van de foto niet nodig is.
Het is inderdaad nogal vervelend om telkens veel te moeten scrollen omdat foto's herhaald worden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

argilla

stand van zaken tot nu





heb de draden aangespannen en door de openingen getrokken. Deze draden zijn de stroomvoer ringleidingen voor zowel de rijstroom als de draden voor stroom naar de wissels seinen. De rijstroom is bruin/blauw + en -  1.5 mm . De andere draden zijn goen/geel + en - .
Kwestie van onderscheid te maken. De verbinding voor beiden "stromen" zijn via gewone telefoonstekkers.





de zelf gemaakte aanspanners zijn gewone verzinkte nagels die opgetrokken draad is M3 . Stevig en goed. Verzegeld tegen het lostrillen met nagellak.



aftakken doe ik met stekkertjes uit de auto branche ( die worden heel veel gebruikt in de USA ) Zijn stevig en bedrijfszeker. Voor de andere verbindingen van seinen en wissels zoek ik nog verbindingen. Dacht aan DIN stekkers daar er toch geen grootte stromen door moeten en eigenlijk ook in tijd gen blijvende stroom door moet.

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Durango

Ow, dat ziet er netjes uit. Verbindingen tussen modules doe ik ook met de telefoonstekkers. Makkelijk en bedrijfszeker.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

argilla

bedankt voor het complimentje  Leon  ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15