Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Je moet het maar uitvinden...

Gestart door conducteur, 14 februari 2013, 14:16:17 PM

OlivierV

Citaat van: ERVIN op 15 februari 2013, 19:42:33 PM
Ik sluit mij volledig aan bij Rixke , ik moet ook absoluut niets hebben van MNM of Q-toestanden...  :(

MNM en Q is dan ook maar triestig, qua radio ben ik met StuBru wel altijd content, is dat niet het geval wanneer ik bv in de auto zit dan zit er dikwijls nog een cd in de cd speler met wat metal/underground Drum & Bass.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

conducteur

Hier ook voornamelijk radio 1 en als het sport is kijk ik waar er iets deftig is (meestal Stubru).
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Pol

Mijn persoonlijke smaak is het ook zeker niet en ik vind het er dan ook erg debiel uitzien, maar ...
zeiden onze voorouders niet hetzelfde over onze muziek en onze manier van "dansen"?

Ik vermoed dat de generatiekloof er iets mee te maken heeft ...

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

conducteur

Ik moet mij  verbeteren, jullie zijn niet te oud. Het bewijs is volgende uitvoering
http://www.youtube.com/watch?v=siF0iQOm6wg
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

TBCédric

Ik vraag me af, wat is er grappig aan?

dan vind ik dit grappiger:

http://www.youtube.com/watch?v=j_LvcldaHmo
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Jurgen

Ik heb helemaal niets tegen hypes, maar soms vraag ik me af wat het nut is van de huidige hypes.

Zo was er onlangs de hype "planking" waarbij je gewoon stokstijf ergens ging liggen alsof je een plank was. Iemand nam een foto en plaatste die dan op internet.
Volgens mij hebben jongeren tegenwoordig gewoon niets meer te doen. Geef nu toe, waar zie je nog kinderen spelen op straat? Wij hingen van 's ochtends tot 's avonds op straat rond, gingen voetballen, verstoppertje spelen of de meisjes plagen.  ;D
Tegenwoordig zie ik alleen maar op hun I-Phone tokkelende jeugd op straat, café, museum en zelfs op familiebezoek.


@ Piko: Dat zie ik dan ook liever dan de andere filmpjes hier. Al wil ik nooit in Rusland rijden na het zien van dat filmpje!  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Steam.N

Inderdaad geen motivator om in Rusland de baan op te gaan ...
Levensgevaarlijk, blijkbaar ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Volgens mij probeert men gewoon een hype te creëren, om dat "liedje" te verkopen.
En die "Russische" filmpjes ... inderdaad leuker, maar intussen ook al véél gezien ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

vanmiegroet

#23
die russische filmpjes vind ik  nog wel leuk.
Over die hypes, als jongere vind ik sommige raar.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

OlivierV

#24
Het nummer op zich is wel nog leuk voor in den uitgang, maar anders is het niet zo helemaal mijn ding.

Maar inderdaad, sommige hypes, waar men ze soms haalt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janjozef

Voor mij mag ieder plezier maken op zijn eigen manier, hier doet men niets verkeerd, dus laat ze rustig doen, zo steken ze geen kattenkwaad uit

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

PietB

Nee maar het neemt wel ernstige vormen aan.
Gisteren in Haarlem voor het station.

Je kunt het dat tenminste nog zonder overdrijven "the Harlem Shake" noemen.

grt Piet.

Jurgen

Ok, ik geef toe. Ik heb gelachen!  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

modeltreinbart

De filmpjes over Ruslandse ongevallen is normaal. Iedereen rijd er met een camera in de auto om fraude tegen te gaan en aan te tonen wie al dan niet in de fout is.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)