Overlijden Andre Witmeur (JOCADIS)

Gestart door rgp, 10 februari 2013, 13:00:57 PM

rixke rail

Ik ben ook aan de grond genageld, het ging weer even beter met 'm.
De perikelen rond de winkel een tijdje terug zullen hem zeker niet geholpen hebben ...
De pionier van de artisanale Belgische modelbouw, met een enorm groot hart voor de klanten, met altijd wel wat te vertellen over de hobby. Zonder hem en zijn documentatie zouden vele kleinfabrikanten, niet geweten hebben waar te beginnen.
Dank U, André, moge Uw ziel rusten in vrede.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

ronny-vdv

Mijn oprechte deelneming !
Ik wens de familie en zijn vrienden veel sterkte in deze moeilijke periode.
Mvg,

ronny-vdv

Cozzy

Oprechte deelneming aan familie en vrienden.
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

dieselfreak

Andrè was een erg gedreven man die een pioniersrol heeft vervuld voor de Belgische modeltreinwereld. Veel sterkte aan zijn nabestaanden.
MC

Kris

Mijn oprechte deelneming

Andre is een van de personen die 20- 25 jaar terug mij de Belgische treinen en zelfbouw heeft leren ontdekken , een minzaam en correct mens die veel te vroeg is heengegaan

Kris




PietB

Een dierbare verliezen is altijd erg, voor de gene die achterblijven.
In het geval van Andre zullen heel wat modelspoorliefhebbers hem in de toekomst zéér gaan missen.
Maar in onze gedachten zijn wij bij de familie want daar zal het gemis het grootst zijn.
Wij zullen op afstand onze deelneming betuigen, langs deze gepaste weg.

vr grt Piet.

oebr

Dit is toch even slikken. Een goeie mens die heengaat en die we met velen gaan missen.
Ik ben blij dat hij toch een van z'n dromen - de winkel in het station onderbrengen - heeft kunnen realiseren.
Hij heeft er veel te kort kunnen van genieten.

Veel sterkte aan de familie, vrienden en sympathisanten van André.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

vanmiegroet

Mijn medeleven aan de familie.
Moge zijn treinen nog lang rondrijden.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

janjozef

Mijn inige deelneming aan de familie

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Michiel

Alhoewel hij mij niet kent, en ik hem niet, heb ik veel aan hem te danken. Tijdens de jaren '80 ontdekte ik zijn Belgische messing en wit-metalen kits. Niet goedkoop voor een student, maar wat waren die modellen ongelooflijk welgekomen. Ze voldeden volledig aan mijn droom en manier van modelspoorbouwbeleving. Zelf een loc in elkaar knutselen; een nogwel originele echte unieke pure Belgische stoomlocs. Type 16, type 44, type 10, type 53,... Honderden uren knutselplezier en een veelvoud aan rijplezier.

Het heengaan van Meneer Witmeur doet me echt iets. Hij was een pionier op het vlak van artisanale pur-sang Belgische modellen, en voor mij een maker van dromen en heel veel knutselplezier. Meneer Witmeur, mijn oprecht dank voor uw inzet, intiatief en toewijding, en aan nabestaande mijn medeleven.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

evan

Sterkte voor de familie en vrienden voor het verlies en afscheid.

Veel dank voor wat hij in de Belgische modelspoorwereld heeft betekend!

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Hier word ik ook stil van ...
Mijn oprechte medeleven aan iedereen die hem nabij was
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

T03

André,

een mijlpaal in onze hobby, ik herinner me zijn winkeltje 38 jaar geleden, wat een loopbaan, wat een passie.
Mijn innige deelneming aan de familie

Marc
"I have a train riding in my brain"

sdz1976

Bedankt voor de warme glimlach Andre.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1