Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

site Modelspoormagazine gehackt??

Gestart door Kautenbach, 08 februari 2013, 18:51:28 PM

doomslu

Citaat van: doomslu op 19 februari 2013, 13:45:50 PM
Ja, deze keer is er een snodaard in geslaagd om spam te verspreiden via de site.
Daarom voorlopig geblokkeerd.
Ik kan pas vanavond een backup terugplaatsen...

Daarmee is het probleem niet van de baan natuurlijk, want het betreft hier beveiligingslekken.
Werk aan de winkel dus!  :-\  :-[  >:(
Amaai, 19 februari en we zijn nu 7 maart...  :(
Het heeft me heel wat zweet en gevloek gekost, want de conversie was niet eenvoudig en bovendien liep het hier en daar fout.
Daarenboven heb ik bijna twee weken gezocht naar de reden waarom een draaiende site op mijn pc fouten gaf op de server.  :-[

Maar nu is het - eindelijk - gelukt.  ;D

zowel www.modelspoormagazine.be als www.modelspoormagazine.com zijn geldige adressen vanaf nu...

Laat me maar weten waar er nog onvolkomenheden zitten...

Bedankt aan een paar mannen van het forum voor de steun achter de schermen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Prachtig werk weer van onze Luc en de "background"werkers.
Bedankt om onze site weer "on air" te krijgen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Kautenbach


Steam.N

Van harte thanks, Luc!
Alweer veeeeeel vrije tijd opgeofferd !
Geef je vrouwtje van ons ook maar een dikke kus, omdat ze je die tijd gunt  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

argilla

amaiiiiiiii Luc ferm gedaan Dank U. Geef het vrouwtje ook een dikke kus voor het geduld  :-*
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Michael

Luc, super dat de site weer on line is, waarvoor dank, een kleine onvolkomenheid: onder het item expo werken de andere linken niet meer, de doorverwijzing naar de achterliggende pagina's zijn corrupt.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

argilla

Citaat van: Michael op 08 maart 2013, 07:46:14 AM
Luc, super dat de site weer on line is, waarvoor dank, een kleine onvolkomenheid: onder het item expo werken de andere linken niet meer, de doorverwijzing naar de achterliggende pagina's zijn corrupt.


Euh....alles werkt perfect. Ook de expo door wijs linken werken perfect bij mij.
Kan het niet uw cookies zijn ( te hoog ingesteld) ??
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

kasteel

@Luc
een dikke proficiat voor je prestatie
het oogt rustig en mooi
Jan

modelbaanHO

Knap werk Luc.
Ik ben blij dat de site terug on-line is.
Hopelijk laten hackers en spammers de site nu met rust.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Jurgen

Om 1 of andere reden krijg ik het bericht "Forbidden" als ik op de inlogknop van het forum geklikt heb.

Ik moet altijd opnieuw naar het forum klikken vooraleer ik effectief ingelogd ben op het forum. Is dit nog een foutje ergens in het forum, of moet ik het op mijn PC gaan zoeken?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Citaat van: Jurgen op 08 maart 2013, 22:02:16 PM
Om 1 of andere reden krijg ik het bericht "Forbidden" als ik op de inlogknop van het forum geklikt heb.

Ik moet altijd opnieuw naar het forum klikken vooraleer ik effectief ingelogd ben op het forum. Is dit nog een foutje ergens in het forum, of moet ik het op mijn PC gaan zoeken?
Is dat een nieuw probleem? Op welke inlogknop bedoel je juist?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Luc, ik krijg de volgende melding:

Er deed zich een fout voor.
De opgevraagde pagina kan niet worden gevonden.
Zoeken

U kunt op de website zoeken of naar de startpagina gaan.

Startpagina
Als de problemen blijven bestaan, neem dan aub contact op met de systeembeheerder van deze website en rapporteer de onderstaande fout.
#404 Artikel niet gevonden

Waar?

MSM site, expo, expo 2012 ....klik hier om meteen naar de website van de expo te gaan.
Heeft niets te maken met mijn instellingen, al de andere sites die ik bezoek worden keurig weer gegeven.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

#57
Ok Michael, gesnapt. En ik weet ook waarom...
Dat gaan we oplossen. Bedankt.  ;)

edit: zou moeten opgelost zijn nu...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

#58
Blijkbaar niet want ik kreeg net terug de melding "Forbidden" nadat ik op de inlogknop voor het forum klikte.
Ik bedoel dus de knop nadat je je login en paswoord hebt ingegeven.


EDIT: Daarstraks kreeg ik na het uitloggen en meteen weer inloggen de melding dat mijn paswoord niet juist was. Dit gebeurde verschillende keren terwijl ik wel zeker was dat ik het juist had ingegeven.
Ondertussen heb ik de computer nog eens proper gemaakt met Ccleaner en blijkbaar werkt nu alles wel zoals het moet.

Moest ik terug problemen hebben, dan laat ik het wel weten.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michael

Citaat van: doomslu op 09 maart 2013, 09:15:22 AM
Ok Michael, gesnapt. En ik weet ook waarom...
Dat gaan we oplossen. Bedankt.  ;)

edit: zou moeten opgelost zijn nu...

Luc, inderdaad opgelost, waarvoor dank.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154