Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 45

Gestart door tonycabus, 10 januari 2006, 22:26:26 PM

Rochevalien

CiteerGeplaatst door Havoc

Ook nu pas gelezen.
- De opmerking van Rochevalien is terecht dat er wat teveel details zijn die heel moeilijk te plaatsen zijn. Zelf heb ik de indruk dat het plan niet dat is van de baan waar de fotos genomen zijn...
-[:D][:)][:D][:)][:D]

Wel,ik kan die details wel h??l goed plaatsen,maar ja het is tenslotte dan ook mijn eigen baan h?.......Die schuilnamen toch..
Het getoonde plan is overigens wel degelijk van de getoonde baan.
 
Gerrit (vanuit Rocheval)

Havoc

citaat:
Het getoonde plan is overigens wel degelijk van de getoonde baan.


Ha, ja?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Havoc

citaat:
Het getoonde plan is overigens wel degelijk van de getoonde baan.


Ha, ja?



Zeker weten,alleen zijn de veranderingen die aan de baan gebeurd zijn niet aangepast op die tekening.Eigenlijk is dat jammer maar er kan misschien nog een vervolg komen in de toekomst.

Gerrit

just4fun

citaat:
Geplaatst door Havoc

De opmerking van Rochevalien is terecht dat er wat teveel details zijn die heel moeilijk te plaatsen zijn. Zelf heb ik de indruk dat het plan niet dat is van de baan waar de fotos genomen zijn...



citaat:
Geplaatst door tonycabus

Berichten - 09/11/2004 :  19:22:24      
---------------------------------------------------------------------
...
"Rocheval" en "Narrow minded" moeten jullie toch maar eens gaan bekijken: het "levenswerk" van Gerrit Van Roy, waarvan reeds bijdragen verschenen in MSM
http://users.pandora.be/GerritVanRoy/index.htm
...



Gevonden onder 'links' in het forum, niet meer echt up to date, maar er staan wel enkele foto's van de onderbouw enzo in.
Groeten,
Paul