Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 45

Gestart door tonycabus, 10 januari 2006, 22:26:26 PM

Johnnytrein

Neen je stations bord stoort me niet maar waarom moet ik zoveel over en weer scrollen om deze draad te kunnen lezen? Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

ERVIN

Ja,Johnnytrein,ik moet dat ook doen,is wel een beetje lastig.

Gerolf

Het ligt in ieder geval niet aan zijn stationsbord (dat dacht ik eerst)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bjornbockstal

Ik heb eens "gegoogled" en die zilvergrijze Grand Vitara is van Rietze. Het resultaat is te vinden op http://www.hadel.net/modellbau/html/termine_2005_iaa.html

Groetjes Bjorn

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Op pagina 15 rechts in de hoek staat een auto
Kan dit een Suzuki grand vitara zijn?
en van welk merk is deze auto?
wan er staat geen info bij.

p.s stoort er iemand mijn stationsbord?


Pascal Michiels

Prachtig voorwoord, slaat de nagel op de kop.

Kedeng Kedeng

Bedankt Bjorn voor her opzoekwerk
(was zo ge?nteresseerde in dit model omdat er hier zo een voor de deur staat)

het kan niet aan men bord liggen want heb op pagina 2 ge reageer en daar is het normaal
(als iedereen een op het einde van zijn zin op enter duwt
en voor het te publiceren is te kijken naar het voorbeeld  is dit probleem te vermijden)

D_Loc

Ik heb nr 45 ook gisteren ontvangen en vind het een prima nummer, ga zo door zou ik zeggen!
Btw:
Ik denk dat het scroll probleem op de vorige pagina veroorzaakt is door de lange hyperlink van Eric in de reactie over prijs van de 62.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

bjornbockstal

Kedeng Kedeng

Bij mij staat er het vorige model (cabrioversie) voor de deur,
en misschien binnen afzienbare tijd het huidige
Ben jij al ergens een model van de Grand Vitara tegengekomen?
Ik ben namelijk al iets meer dan 5 jaar op zoek naar een schaalmodel ervan. Het huidige schaalmodel zal ik een dezer dagen aanschaffen.


Bjorn

Kedeng Kedeng

Bjorn kun je het nog is zeggen, begrijp je nie zo goed

bjornbockstal

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Bjorn kun je het nog is zeggen, begrijp je nie zo goed


bjornbockstal

Sorry voor het lege bericht, een foutje van mij.

Kedeng Kedeng,
Ik heb mijn antwoord nogal verwarrend geschreven. 't Zal de vermoeidheid wel zijn.
Wat ik eigenlijk wilde zeggen:
Bij mij staat er een Grand Vitara cabrio (bouwjaar 2000) voor de deur en ik ben al 5 jaar op zoek naar een schaalmodel ervan. Heb jij er zo al eentje tegengekomen?
De schaal of de uitvoering (cabrio of berline) doet er niet toe.

Bjorn
citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Bjorn kun je het nog is zeggen, begrijp je nie zo goed


Kedeng Kedeng

Nee Bjorn ben geen andere susuki modellen tegen gekomen.

matti


 Bij het artikel over de goederenwagens type S ontbreekt inderdaad een foto van een Sdkmss, zal bij de opmaak weggevallen zijn . De Sgns staat er wel in (model in schaal N). In de tekst komen beiden aan bod, de Sdkmss is wel een private wagen (B-Cargo heeft ze niet) en komt dus minder aan bod .

[8]

Gerolf

't Is weer een goed nummer, die MSM45 (ja, ik heb hem eindelijk gehad en kunnen doornemen)
- Voorwoord: prima (zoals reeds eerder gezegd door anderen)
- Rocheval: Prachtig, Gerrit! (we want more, we want more, we ... )
- Roco 59: Peter doet het weer ... schitterend
- Reyne: inderdaad hoopgevend
- O-schaal wagen: nu weet ik weer waarom ik al jaren droom van een computergestuurde freesmachine [:0]
- Veiling: en zeggen dat ik onlangs gratis een 0-nummer heb gekregen (merci Johnny)
- Etsen: niet slecht (al zeg ik het zelf ...)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Ook nu pas gelezen.
- De opmerking van Rochevalien is terecht dat er wat teveel details zijn die heel moeilijk te plaatsen zijn. Zelf heb ik de indruk dat het plan niet dat is van de baan waar de fotos genomen zijn...
- etsen, eens proberen om iets anders dan printplaten te maken.
- Het artikel over de type S vond ik het moeilijkste te volgen van de reeks tot nu.
- Laden van type S: waarom een metalen buis in metaalkleur schilderen?
- gaan jullie in elk nummer zo'n aanpassing doen aan de 77? Eerst een plaatje opkleven, nu een stukje wegsnijden...

Andere artikels waren ok, niet speciaal (voor mij althans)
Met vakantie voor onbepaalde duur.